Uncategorized

גורמים פוליטיים: "כנס התמיכה בברוורמן היה הגדול ביותר בהיסטוריה הפוליטית של פתח תקווה"

גורמים פוליטיים אומרים כי מעבר לסחף האדיר והתמיכה העצומה של הציבור בברוורמן, כפי שבאה לידי ביטוי בכנס, הייתה אמירה חד משמעית ולא פחות חשובה של כל הזרמים הפוליטיים המובילים בעיר. כך למשל, הגעתו לכנס של רון כץ, יו"ר סיעת 'יש עתיד', חשפה למעשה מהלך פוליטי שנרקם בחודשים האחרונים בינו לבין ברוורמן, לפיו סיעת 'יש עתיד' תתמוך במועמדותו של  ברוורמן לראשות העיר בבחירות הקרובות. מעבר לכך, גם להופעתם של כל נציגי הסיעות האחרות בכנס היתה משמעות עצומה ותהיה לה השלכה בבחירות הקרובות. לכנס  הגיעו כל חברי סיעת ש"ס בראשותו של אוריאל בוסו, סיעת הבית היהודי בראשותו של איציק דעי, סיעת אגודה בראשותו של אליהו ברוכי, חבר המועצה יעקב שמחון ואפילו של יו"ר מועצת סניף הליכוד, יוסי ווהאב שכבר הודיע כי יתמוך בברוורמן לראשות העיר לקדנציה נוספת. דינה רווח, יו"ר ועד העובדים של בית החולים 'השרון', שרוב עובדיו מתגוררים בפתח תקוה, הנחתה את הערב. הרב הגאון משה פינטו פתח בדברי ברכה ואיחל הצלחה והמשך קדנציה נוספת לראש העיר.

"אני אגרום לתושבים להיות שמחים בעיר שבה הם גרים ולומר בגאווה, אנחנו תושבי פתח תקווה". צילום: עצמי

"בואו נסתכל סביב, נביט בעיר ונשווה למה שהכרנו לפני חמש שנים", במילים אלה פתח את נאומו ראש עיריית פתח תקווה איציק את בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה. אתמול בעשרה לתשע בערב, כשעה לאחר צאת השבת גדשו אלפי תושבי פתח תקוה את מתחם ה"ספורטן" בעיר. כל אלפי התושבים והפעילים הגיעו כדי לשמוע ולהביע תמיכה באיציק ברוורמן ראש העיר המכהן והמועמד המוביל להמשיך לקדנציה נוספת.
"עשינו מהפכה, העיר איכותית וטובה יותר עבור התושבים.", אמר ראש העיר והוסיף: "העמקנו את תחושת הגאווה של תושבי פתח תקווה בעיר שלהם. אני אגרום לתושבים להיות שמחים בעיר שבה הם גרים ולומר בגאווה, אנחנו תושבי פתח תקוה וגאים בזה".

שרון רפפורט סיידה מס. 4 ברשימת אכפ"ת, פעילה קהילתית שבין היתר הקימה את "סיירת האימהות". צילום: עצמי

בין אלפי התושבים היו מבוגרים, חרדים וכיפות סרוגות, עולים חדשים וכמות צעירים גדולה ומפתיעה. לכך התייחס ברוורמן בנאומו: "הובלנו עיר מורכבת עם מגזרים שונים, עולים וותיקים, צעירים וגימלאים לחיים משותפים של כבוד הדדי". עוד התייחס ראש העיר לשתי נקודות מרכזיות במצע הבחירות שלו: "בחמש השנים הבאות נמשיך לשפר את מערכת החינוך שלנו ונתאים אותה למאה ה-21. נגדיל את ההכנסות של העיר. עוד עסקים, חברות ומפעלים יגיעו לכאן ואת הכסף הזה נחזיר לכם התושבים ונגדיל את סל השירותים. אני מבטיח שכאשר הקופה תהיה מלאה נוריד גם את הארנונה." והדגיש: "הבחירות האלה הם על שני דברים: עשייה ויושר ובשני אלה אין לי מתחרים. הציבור יודע את זה ולכן אמשיך להנהיג את העיר הזו לעוד חמש שנים".
במהלך נאומו הציג ראש העיר את שרון רפפורט סיידה, שתהיה מספר ארבע ברשימת אכפ"ת למועצת העיר. רפפורט סיידה תושבת אם המושבות וילידת פתח תקוה, נשואה ואמא לשלושה. היא בעלת תואר שני ומרצה בחוג לחינוך באוניברסיטת תל אביב. רפפורט סיידה היא פעילה קהילתית ותיקה שבין היתר הקימה את "סיירת האימהות" באם המושבות ויזמה את האירוע השנתי "רוכבים בתקווה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות