חדשות

הפועל פ"ת בדרך להצלה: ראש העיר ברוורמן הגיע לסיכום עם המפרק ויעביר 750 אלף שקל מהעירייה, שימנעו את הורדת הקבוצה ליגה

קבוצה הייתה צריכה להגיש את המסמכים לבקרה התקציבית עד יום ד' בשבוע שעבר. אולם לאחר שמונה המפרק, קיבלה הקבוצה הארכה נוספת על מנת למנוע את הורדת הליגה א'.
תחילה אושר הסיוע הכספי בוועדת התמיכות ובוועדת הכספים של העירייה. היום תובא לאישור סופי בישיבת מועצת העיר שתחל בשעה הקרובה.
עו"ד יצחק יונגר מונה בשבוע שעבר כמפרק הקבוצה רק לאחר שמוצו כל הניסיונות להעברת הבעלות מדורון גלנט לעמותת האוהדים "הכחולה". הפתרון הנוכחי הגיע לאחר סדרה של פגישות בימים האחרונים עם גורמים רבים במטרה להציל את הקבוצה. ביניהם בעלי הקבוצה, עמותת האוהדים, מנכ"ל וגזברית העירייה, יועצים משפטיים ומספר פגישות עם המפרק, שעבד קשה אף הוא ולדבריו, השלמת תהליך העברת כספי התמיכות עשוי למנוע את הורדת הליגה של הפועל פתח תקווה. "כולי תקווה שמועצת העיר תאשר את העברת הכספים לקבוצה, אני מאמין שזה יהיה עוד צעד להגשת התקציב לעונת 2018.  ומכאן והלאה הכל תלוי בהחלטת הבקרה התקציבית", אמר יונגר.

לדבריו, הוסיף ראש העיר ברוורמן: "הצלחנו לחלץ את קבוצת הפועל פתח תקווה מהמשבר החמור ביותר שהייתה בו. אני מאוד שמח בשביל 700 הילדים של מחלקת הנוער בהפועל פתח תקווה וכמובן בשביל האוהדים הרבים שהביעו התעניינות ודאגה לקבוצה בתקופה האחרונה. מדובר בקבוצה שהיא מותג לאומי ובעלת היסטוריה מפוארת. אני מקווה שהקבוצה תעלה על דרך המלך ותביא הישגים גדולים לעיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות