חדשות

חשיפה: ראש העיר איציק ברוורמן מנסה להציל את הפועל פתח תקווה. הבקרה התקציבית חוסמת העברת כספים

עיריית פתח תקווה רוצה להעביר את הכספים הללו מוקדם ככל האפשר, אולם האיסור המשפטי מהבקרה מונע זאת לפי שעה. זאת כל עוד הקבוצה אינה יכולה להמציא מסמך ניהול תקין ממס הכנסה – מסמך שרק על פיו ניתן להעביר ממוסד ציבורי כספים לכל גוף אחר.

גם הסדר עלויות והחובות על השימוש באצטדיון, שהעירייה מעוניינת לפרוס לתשלומים לטובת הקבוצה כדי להקל עליה, לא יכול להתבצע כל עוד אין אישור של הבקרה התקציבית, וזאת כאמור בשל שיעבוד חשבונות הקבוצה.

המצב הקשה אליו נקלעה הפועל פתח תקווה אמור להיפתר השבוע. עד יום רביעי על הקבוצה להגיש לבקרה התקציבית דוחות ומסמכים לפיהם הקבוצה נכנסה להליך בו היא מסדירה את חובותיה, שעומדים כיום על לא פחות מ-3.5 מיליון שקל. רק ביומיים האחרונים נרשמו כמה וכמה תפניות בעלילה ובמאמצי הישרדותה של הפועל פתח תקווה בליגה הלאומית.

ברוורמן. הורה להעביר את הכספים שמחכים לקבוצה. הבקרה התקציבית חוסמת את זה בגלל ניהול תקין. צילום: עצמיברוורמן. הורה להעביר את הכספים שמחכים לקבוצה. הבקרה התקציבית חוסמת את זה בגלל ניהול תקין. צילום: עצמי

דורון גלנט, הבעלים של הפועל פתח תקווה ומי שרבים מפנים כלפיו אצבע מאשימה על מצב הקבוצה העומדת בפני ירידת ליגה או פירוק, הגיע לפני יומיים להסדר עם עמותת האוהדים "הכחולה", לפיו הם ייקחו על עצמם את הקבוצה ואת חובותיה עד 3 מיליון שקל. גלנט התנה את מתווה זה בכך שמסאי דגו יהיה מאמן הקבוצה.

רק ביום חמישי נרשמה עוד דרמה כשליאור שחר, שמונה רק יום קודם למחזיק זכויות הניהול, הודיע על התפטרותו מהתפקיד. שחר הסביר זאת ואמר: "ברגע שלא נותנים לי להוביל ולנהל כמו שאני חושב אין לי מה להיות בהפועל פתח תקווה".

כאמור, הרשות לבקרת תקציבים דרשה כי כל העניינים הכספיים יוסדרו עד ליום רביעי הקרוב, שאם לא כן, הקבוצה תורד ליגה באופן אוטומטי, כאשר היא עשויה אף להיכנס להליכי פירוק. עתה, לאחר ההסכם בין עמותת “הכחולה” לבין גלנט, קיימת סבירות גבוהה שהעניינים יוסדרו. ועם הכסף שיוזרם מהעירייה, לאחר שהבקרה התקציבית תסיר את החסם, אפשר יהיה לראות אור בקצה המנהרה עבור הפועל פתח צקווה.

מקורבים לראש העיר איציק ברוורמן מסרו, כי ברוורמן עושה מאמצים גדולים על מנת להציל את הקבוצה, במגבלות החוק ודרישות בקרת התקציבים. עוד מסרו אותם מקורות כי הוא פועל במרץ על מנת לגייס תורמים, אולם מדובר במשימה מורכבת במיוחד בשל המצב העדין של הקבוצה. "אנחנו מקוים שנצליח במשימה. זה תלוי בהמון גורמים. ברוורמן מבחינתו עושה את כל המאמצים שזה יצליח", אמר גורם בכיר בעיריית פתח תקווה המעורב במאמצים.

 

תמונה ראשיתף צילום מיוטיוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות