תוכנית המאיץ

חולון

עיריית חולון נבחרה להשתתף בתכנית "המאיץ" של משרד האנרגיה והתשתיות, תכנית שתסייע לחיסכון בהוצאות האנרגיה ולהפחתת זיהום האוויר בעיר

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן: ״הצטרפותה של עיריית חולון לתכנית ״המאיץ״ של משרד האנרגיה והתשתיות, תסייע לעירייה להתייעל ולחסוך בהוצאות…

קרא עוד »
Back to top button
נגישות