חדשות

אור יהודה: איתור 7 גורי כלבים שעל פי החשד נגנבו מבעליהם ועצרו 2 חשודים

שוטרי תחנת מסובים פתחו הלילה בחקירה עם קבלת מידע בדבר חשד לגניבת כלבים וגורי כלבים מבתיהם והחזקתם בבית באור יהודה

השוטרים ביצעו פעילות מבצעית במקום ואיתרו בתוך עגלת סופר שבעה כלבים וגורי כלבים, שעל פי החשד נגנבו מבתיהם, ככל הנראה במטרה לסחור בהם.

השוטרים עצרו 2 חשודים בשנות העשרים לחייהם בחשד לביצוע המעשה שהובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים בהתאם לצורכי החקירה.

כאמור, הכלבים הובאו לתחנת המשטרה והועברו לטיפול גורם וטרינרי מוסמך.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: [email protected]

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות