חדשותניוזים חמים ברשת

התנועה לאיכות השלטון במכתב חריף לראש עיריית ר"ג: "האם המכרז למנהל תזמורת מפוחיות הפה הוא מכרז תפור?". קבלו את הדרישות שהעירייה פרסמה למכרז ומעלות ריח רע

התנועה לאיכות השלטון בודקת האם עיריית ר"ג פרסמה מכרז עם תנאים לא מתקבלים למנהל תזמורת מפוחיות הפה? "עולה החשש הכבד שמא המכרז נתפר למידותיו של מאן דהוא, תוך שהוא אינו עומד בתנאי ההגינות הנדרשים"

עיריית רמת גן פרסמה לפני שבועות ספורים מכרז למנהל מדור תזמורת מפוחיות הפה במחלקת התרבות של העיר. לא מדובר בתפקיד בכיר כלשהו בעירייה, או תפקיד שחורץ גורלות ומדיניות.

ועם זאת, לפי רשימת הדרישות הספציפית והרחבה במיוחד שהוצבה, התחיל לעלות חשד כבד כי התפקיד למעשה "נתפר" עבור אדם מסוים. החשד הגיע לשולחנם של "התנועה לאיכות השלטון" ששיגרה לפני מספר ימים מכתב חריף עם דרישה לתשובות לראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.

כך נכתב במכתב: "מעיון בתנאי הסף הנדרשים במסגרת המכרז, עולה תמונה מעוררת תמיהה לנוכח היותם של הקריטריונים- ביחד ולחוד- חריגים וספציפיים מאוד, חלקם לא רלבנטיים, עד שקשה לתת לכך הסבר מניח את הדעת… אשר על כן ובזהירות רבה, נדמה כי מדרישות וניסיון ותנאים קשיחים אלו, עולה החשש הכבד שמא המכרז נתפר למידותיו של מאן דהוא, תוך שהוא אינו עומד בתנאי ההגינות הנדרשים והמצופים מרשות ציבורית כגון עיריית רמת גן".

אז מה דורשת עיריית רמת גן מאותו מנהל תזמורת מפוחיות הפה. קבלו את הדרישות שמעוררות בימני שאלה גדולים:

  1. ניסיון של 4 שנים לפחות בנגינה בפסנתר וליווי בפסנתר בפרט (לא ברור איך זה קשור למפוחיות פה)
  2. ניסיון במה עשיר באירועים ממלכתיים ובאירועים ציבוריים…
  3. ניסיון וידע בהכנת עיבודים ייחודיים למפוחית פה ועריכת רפרטואר ייחודי לכלי.
  4. ועוד 4 דרישות שונות נוספו במכרז.

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה מספר פעמים לעיריית רמת גן לקבל את תגובתה בנושא ולשמוע האם המכרז "תפור" או שבעיריית רמת גן מחפשים מומחה ברמה עולמית למקהלת מפוחיות הפה בעיר?

עד עתה עיריית רמת גן בחרה שלא להגיב.

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות