נדלן

מכרז לשני בניינים נוספים בשכונת נוריות במסגרת פינוי בינוי רמת אליהו

ראש העירייה, דב צור, אמר: "המהפך ברמת אליהו יוצא לדרך וזה הזמן של התושבים להצטרף למסע שישנה את פניה של השכונה. פרויקט בינוי-פינוי-בינוי בשכונה הוא פרויקט חברתי וציוני מהמדרגה הראשונה וכל המשאבים והיכולות של העירייה מופנים לצורך השלמת מטרה זו. אני מבין את החשש בקרב תושבי השכונה, אבל תושבי רמת אליהו יכולים כבר לראות את האור ולדעת שיש להם אופק אמיתי שיבטיח שינוי מהותי באיכות החיים בשכונה".
נזכיר כי במסגרת התוכנית כ-3,100 יחידות דיור יחוזקו, מתוכם 2,600 יחידות דיור בבנייני הרכבת יפונו ויהרסו, ו-500 הדירות בבניינים האחרים מתוכננים לתמ"א 38 או חיזוק. כ-5,500 יחידות דיור חדשות יבנו בשכונת רמת אליהו וכ-3,500 יחידות דיור יבנו בשכונות החדשות בנחלת עילית, צריפין ומתחם האלף במערב העיר.
במנהלת רמת אליהו, שהוקמה לפני כשנתיים וחצי, כדי ללוות את התכנון ולסייע לתושבים בכל שלבי הפרויקט, מסבירים כי חלק מהמשפחות מעוניינות להישאר לגור בשכונה. לכן, מכרז להקמת בניין חדש בשכונה עצמה יהיה פתרון אידיאלי למשפחות אלו.
כחלק מתוכנית פינוי בינוי של השכונה, התושבים יוכלו לעבור גם למתחם האלף וכאמור גם לשכונות החדשות המוקמות על בסיס צריפין המפונה, בשני אזורים אלו כבר החלה החברה הכלכלית בעבודות פיתוח במקום. נציין כי לוח הזמנים לקבלת הדירות החדשות בשטח צריפין הוא המהיר ביותר ומאפשר קבלת דירה חדשה בתוך כ-3.5 שנים שזהו לוח זמנים קצר ביותר וחסר תקדים בפרויקטים של פינוי בינוי, ובוודאי בסדר גודל כזה.

צילום גן בעברית מהאוויר: אביב בן אור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות