רכילות

מוכנים? Israel Calling חוזר! יש מיני אירוויזיון בישראל!

מנכ"ל משרד החוץ, יובל רותם:

מדינת ישראל גאה לארח לרגל שנת השבעים להקמתה, את נציגי המדינות לאירוויזיון הקרוב, לחשוף בפניהם את הקהל הישראלי שבטוחני שיחזיר להם אהבה. מפגש זה הוא הזדמנות עבורכם לחוות ולהשתתף בחגיגות שנות השבעים והזדמנות להכיר את ישראל ואת הישראלים, את התרבות התוססת ומלאת שמחת החיים והמגוונת שיש כאן ועבורנו זאת הזדמנות להתחבר אל העושר התרבותי שאתם מייצגים במדינותיכם ובזירה הבינלאומית ולייצר קשרים מתמשכים בין התרבויות והעמים. אני מאחל לכל המשתתפים עוד שיתופי פעולה רבים בעתיד עם התרבות הישראלית העשירה ומלאת האנרגיה. דוז פואה לכולם!

זאב אלקין, השר לירושלים ומורשת:

העיר ירושלים שמחה לארח פעם נוספת את אמני האירוויזיון המגיעים לביקור בישראל  לכבוד חגיגות שבעים השנים להקמת המדינה ומקווה כי זו תהיה מסורת ארוכת שנים. אורחינו יתרשמו מעיר יפיפייה, מאתרים מורשת ותיירות בולטים ומההיצע התרבותי העשיר והקסום של העיר. אני שמח על הזכות שנפלה בחלקנו לארח משלחת אמנים ועיתונאים מובילים מכל רחבי אירופה בירושלים בירת ישראל, אשר מגיעים במסגרת התכנית הבינלאומית של משרד ירושלים והמורשת שנועדה לשפר את מעמדה של ירושלים בעולם. עד כה הבאנו לארץ עשרות משלחות בהן עיתונאים, זמרים,שפים, משפטנים, חברי פרלמנט וראשי מדינות לשעבר. במסגרת התכנית הבינלאומית ערכנו גם כנסים בתחומים שונים והמשלחות זוכות להכיר את ירושלים מקרוב ללא מתווכים, לנגוע באבנים ההיסטוריות המספרות את סיפורה של העיר ולדון באתגרים הרבים של בירתנו.

 מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי:

זו השנה השלישית ברציפות בה אנו מארחים את מתמודדי תחרות האירוויזיון בישראל. האירוח מתקיים כחלק משינוי באסטרטגיית השיווק של המשרד המקדמת מותגי תיירות ואשר מוכיחה את עצמה ביצירת מגמת עליה מתמשכת ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לארץ. המועמדים שמגיעים מכל רחבי אירופה, ייהנו ממזג האוויר המצוין בארץ ומחוויה תיירותית יוצאת דופן. לישראל יש המון מה להציע – החל מעיר ללא הפסקה בתל אביב, היסטוריה ותרבות בירושלים והספא הגדול בעולם – ים המלח. כמו כן, אתרים קדושים בירושלים וחווית נופש מדברית בנגב ובאילת. אנחנו מקווים שהמועמדים, שהופכים למובילי דעת קהל, יהיו גם הם שגרירי תיירות של ישראל.

יו"ר קרן קימת לישראל, דניאל עטר:

הגעת משתתפי האירוויזיון לנטוע עצים ביער תציג את פניה היפות של ישראל בכל העולם. אנחנו רואים בכל פעם מחדש עד כמה המעמד הזה מרגש את המשתתפים ומאפשר להם חיבור חיובי למדינה שלנו. החשיפה הרחבה של כל אחד מהמתחרים באירוויזיון בארצו תאפשר למספר עצום של עוקבים מכל העולם לראות את ישראל מזווית אחרת ויפה ולהדגיש את היותה של ישראל חלק מעולם התרבות העולמי.

טלי אשכולי, יוזמת ומפיקת "איזראל קולינג":

פעם נוספת מדינת ישראל פותחת את שעריה ומקבלת בחיבוק עשרות אמנים ועיתונאים בכירים מאמצעי התקשורת באירופה לחוויה ישראלית יוצאת דופן. קהילת האירוויזיון ברחבי אירופה נושאת את עיניה ועוקבת באדיקות אחרי האירוע בארץ מתוך רצון לראות את מתמודדי התחרות הקרובה מופיעים מול הקהל הישראלי החם והאוהד. אני שמחה שיש לנו הזדמנות נפלאה שכזו להראות לאמנים ולזמרים את יופייה של המדינה ולקיים חגיגת אירוויזיון צבעונית ושמחה שיש בה כדי לקדם כל אחד מהאמנים מול מצביעים ישראליים פוטנציאליים. ברוכים הבאים – Welcome to Israel !

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות