ניוזים חמיםרכילות

“אין כמו בבית”: מורן אטיאס חוזרת לישראל

אחרי שנים של הצלחה ענקית בעולם, מורן מבשרת בפוסט מרגש על חזרתה למולדת היקרה

מורן אטיאס, אולי הכוכבת הגדולה ביותר שיצאה מישראל לאירופה ולארה"ב ולבטח מהוותיקות שמייצגות את ישראל בצורה הטובה והיפה ביותר בעולם, הפתיעה היום את מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם כשהצטלמה עם הדרכון הישראלי שלה והכריזה כי היא חוזרת לישראל 'זה רשמי, אני תושב חוזר' כך סיכמה מורן אטיאס את הפוסט המרגש שלה.

"כל פעם שהייתי מבקרת בארץ הייתי שומעת את הקלישאה הנפוצה : ״אין כמו בבית״. אבל כל הצלחה בחו״ל גרמה לי לחשוב אחרת. הגשמתי חלומות שלא היו לי וזה תמיד זה קרה מעבר לים. שנים של עשייה מבורכת באיטליה ומעל עשור של סדרות וסרטים באמריקה שחלמתי לקחת בהן חלק. ואז קורונה, השמיים נסגרים והרגשתי דחף אדיר לטוס בכדי להיות קרובה להורים, לחברי ילדות וגם להרגיש ככל האפשר חיונית. אף על פי הקשיים, אי הוודאות ופחד הכרתי אנשים מדהימים, חוויתי רגעים בלתי נשכחים והקלישאה הפכה למציאות. לא יכולתי להתכחש לעובדה שפשוט טוב לי כאן, בנשמה. אכפת לי מכל מה שקורה כאן- זה לא בשליטתי. אז החלטתי אחרי הרבה לבטים לתת לזה צ’אנס אמיתי- לחזור למדינה בה נולדתי ומקווה גם כאן להגשים חלומות אבל מה שבטוח הנשמה מוצפת באהבה וזה תמיד המניע הכי טוב שלי. תודה למשרד העלייה והקליטה.

זה רשמי אני תושב חוזר."

הפוסט זכה לאלפי לייקים ותגובות מרגשות וחמות ומה שבטוח זה שכל ערוצי הטלוויזיה והמפיקים יילחמו על מורן ונזכה לראות אותה המון על המסך.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות