תלמידי חט"ב "שיפמן" בטירת כרמל ייצגו את מחוז חיפה בכנס החקר הארצי למדע וטכנולוגיה של משרד החינוך

תלמידי חטיבת "שיפמן" בטירת כרמל, שזכו בתחילת חודש מאי במקום הראשון בכנס החקר של מחוז חיפה, ייצגו את המחוז בכנס החקר הארצי במדע וטכנולוגיה.במהלך היריד הציגו התלמידים את עבודתם בנושא "השפעת הוספת פטריית המיקוריזה על עלי בצל ירוק"

מיה סונסינו, אלעד צורף וליאן רובינוב, תלמידי חטיבת הביניים שיפמן שזכו בתחילת חודש מאי במקום הראשון בכנס החקר של מחוז חיפה, ייצגו אתמול (שלישי) את המחוז בכנס החקר הארצי במדע וטכנולוגיה שנערך בפארק שוני, בנימינה.
במהלך היריד הציגו התלמידים את עבודתם בנושא "השפעת הוספת פטריית המיקוריזה על עלי בצל ירוק" בפני שורה של אנשי מקצוע ומבקרים, בהם מפמ"ר מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, בילי פרידמן. אל התלמידים הצטרפו אלעד רודיאקוב, רכז המדעים ועדי ברקוביץ', מנהלת אשכול הפיס טירת כרמל. היריד נערך במסגרת שבוע המדע והטכנולוגיה תשפ"ג שמקיים משרד החינוך ברחבי הארץ.
עדי ברקוביץ', מנהלת אשכול פיס: "כל הכבוד למיה, אלעד וליאן על הצגה מקצועית ומרשימה של עבודתם, המתקשרת באופן ישיר לסוגיית משבר האקלים והמחסור הגלובלי במזון. התלמידים הציגו חדשנות, יצירתיות ואופטימיות, וזכו במחמאות רבות על עבודתם. תודה להורים התלמידים, ראובן סונסינו, אורי צורף וטניה רובינוב, לצוות בית הספר ולרשות המקומית, על התמיכה והסיוע. גאים בכם!".
צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות