תושב חיפה ובן דודו נעצרו לאחר שגנבו כרטיסי אשראי מתיבות דואר של בנייני רבי קומות בחיפה ויצאו למסע שופינג

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב חיפה ובן דודו, תושב הדרום, בחשד שגנבו כרטיסי אשראי שנשלחו ללקוחות, שהתגוררו ברבי קומות בחיפה ועשו בהם שימוש בהיקף של מאות אלפי שקלים

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני מספר חודשים, עם קבלת עשרות תלונות מחברות האשראי השונות בדבר חשד כי נעשה שימוש בכרטיסי אשראי חדשים שנשלחו ללקוחות בדואר, עוד בטרם נמסרו לידיהם.

בתוך כך, חוקרי תחנת חיפה ניהלו חקירה ארוכה ומורכבת שכללה גביית עדויות, סריקת צילומי אבטחה ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, במהלכן חשפו השוטרים את זהותם של החשודים, תושב העיר בן 43 ובן דודו, תושב אשקלון בן 42 ועצרו אותם.

מכתב האישום ומחומר החקירה עולה כי החשודים נהגו לערוך חיפוש אקראי בתיבות דואר של בניינים רבי קומות בחיפה, אחר מכתבים ובהם כרטיסי אשראי חדשים שנשלחו ללקוחות מחברות האשראי ובהמשך יצרו קשר עם לקוחות החברה אליהם נשלחו הכרטיסים, הזדהו כנציגי חברות האשראי והוציאו מהם במרמה את הקוד הסודי של הכרטיסים, שאיפשר את השלמת העבירה.

כאמור, החשודים ביצעו באמצעות כרטיסי האשראי עסקאות בבתי עסק שונים ואף משיכות של סכומים כסף גדולים במזומן בכ- 65 כרטיסי אשראי, כאשר עפ"י החשד היקף העסקאות ומשיכות הכספים מסתכם במאות אלפי שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים נגדם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות