בלי בושה: תושב עכו גנב כרטיסי אשראי והמחאות מרכבים בנהריה והקריות וערך קניות במאות אלפי שקלים, בהם רכב ב-180 אלף שקל

תושב עכו גנב רכב, פרץ למס' כלי רכב בעיר בנהריה ובקריות גנב מתוכם כרטיסי אשראי רכוש ושיקים וקנה באמצעותם רכב: החשוד נעצר ואתמול הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודשיים עם קבלת מס' תלונות בדבר פריצה למס' כלי רכב בעכו נהריה והקריות, גניבת כסף מזומן, כרטיסי אשראי ושיקים מתוכם וגניבת רכב.

מהחקירה התברר כי הן בכרטיסי האשראי והן בשיקים נעשה שימוש בערך של מאות אלפי שקלים כאשר באמצעות השיקים החשוד אף רכש רכב בשווי של כ- 180,000 ש"ח קיבל אותו לידיו ומכר אותו.

בתוך כך, בתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות, על ידי מחלק הפשעים של תחנת עכו, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו לפני כשבועיים שוטרי התחנה את החשוד בביצוע המעשה, תושב העיר בשנות ה- 30 לחייו, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול, כאמור, הגישה חטיבת התביעות הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

בתמונה של אחד מכלי הרכב שנפרצו. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות