קריית ביאליק ממשיכה להשקיע בנגישות

עיריית קריית ביאליק ממשיכה להשקיע בנגישות הן בפן הפיזי והן בפן החינוכי

סוקרי הקהילה הנגישה קריית ביאליק ממשיכים למפות את העיר כדי להנגיש אותה לבעלי צרכים מיוחדים. הסוקרים יצאו לבדוק את המרכז המסחרי סביניה שנמצא בימים אלו בשלבים האחרונים של תהליך השיפוץ והשדרוג. הסוקרים בחנו את המדרכות, את השיפועים, עוצמת התאורה ושירותי נכים ציבוריים.

מידי חודש יוצאים סוקרי הקהילה הנגישה לסיורים באזורים השונים של העיר ורבים מהממצאים שזוהו בעבר כבר תוקנו.

בנוסף להנגשה הפיזית משקיעה קריית ביאליק בתוכניות החינוך השונות המסבירות את קבלת האחר. בגני חובה בקריה מתקיימת תוכנית ייחודית "יש לי חבר והוא אחר" שהוצגה בפני רכזים ומתנדבים של "זה"ב בגן" במפגש הארצי בזום. התוכנית נכתבה על ידי רחל ברקוביץ ביוזמת המשנה לראש העיר, ד"ר רויטל שורץ – סבירסקי ועדנה הברפלד ז"ל. התוכנית עוסקת בקבלת השונה והאחר וחינוך לנגישות כבר בגיל הגן. התוכנית פועלת במספר גני חובה בקריית ביאליק זו השנה התשיעית. מטרת הצגת התוכנית בפני הרכזים  הארציים הינה הרחבתה ליישובים נוספים.

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות