"בטירת כרמל נושמים אוויר נקי": פקחי יחידת האכיפה מבצעים פעילות הסברה בפארקים ציבוריים

פקחי עיריית טירת כרמל עורכים מבצע הסברה נרחב ברחבי העיר, שנועד להעלות את המודעות לאיסור בחוק על עישון במקומות ציבוריים

 

פקחי יחידת האכיפה העירונית מבצעים בימים אלה פעילות הסברה ברחבי העיר, שנועדה להעלות את המודעות לאיסור בחוק על עישון במקומות ציבוריים.

הפעילות מתמקדת בפארקים ובגנים הציבוריים, במסגרת קמפיין שכותרתו "בטירת כרמל נושמים אוויר בריא", הכולל גם שילוט חוצות, פרסומים בתקשורת ובפלטפורמות הדיגיטליות של העירייה, וחלוקת מדבקות ופלאיירים בבתי ספר ובבתי עסק בעיר.

כידוע, החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון קובע, כי "לא יעשן אדם במקום ציבורי", תוך דגש על גני שעשועים וגנים ציבוריים.
בתום פעילות ההסברה, החל מ-2 באפריל 2023, תפעל יחידת השיטור העירוני והפיקוח העירוני ותרשום קנסות בגובה 1,000 שקלים למי שיעשן בגן ציבורי, זאת בהתאם לחוק ועל מנת לאפשר לתושבים, ילדים ומבוגרים, שהות בריאה, בטוחה ונעימה במרחב הציבורי.

*מנהל יחידת האכיפה העירונית, אמיר שילו:* "לפעילות ההסברה שלנו יש חשיבות עצומה בכל הקשור בבריאות התושבים, באיכות חייהם ובשמירה על סביבה נקייה. המטרה המרכזית של הקמפיין היא למנוע מתושבים קנסות יקרים ומיותרים".

 

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות