כרמיאל: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום, "האמא בכתה מהתרגשות, בכיתי יחד איתה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב, ברחוב בית עמוס בכרמיאל

אלי סמוטני, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע למקום. אביחי אבקסיס, איציק וינברגר ואפי יובל, מתנדבי סניף כרמיאל, נענו לקריאה והגיעו במהירות לכתובת. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו השלושה את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

איציק מספר: "הבוקר כמו בכל בוקר, התעוררתי מאוד מוקדם לשיעור קבוע. הקריאה תפסה אותי בבית, אחרי השיעור והתפילה. יצאתי במהירות והגעתי לרכב הנעול. הרכב הוא בעל דלת רחבה במיוחד, דבר שמאתגר את הפתיחה. במהלך פעולות החילוץ הצטרף אליי אביחי ותוך מספר שניות פתחנו את הרכב."

אביחי מוסיף: "הייתי בדרך לעבודה, הצטרפתי לאיציק וחילצנו מהר מאוד. אני מכיר את האמא, ידידה טובה. היא היתה בסערות רגשות, חיבקה אותי ובכתה מהתרגשות. בכיתי יחד איתה. אחר כך הרגעתי אותה והסברתי לה את החשיבות של כלל המפתח, להחזיק איתנו את המפתח תמיד, בפרט שיש ילד בפנים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות