יום המעשים הטובים בטירת כרמל: מאות תלמידים, מתנדבים ותושבים התגייסו במגוון פעילויות מרגשות מצביעת בתי קשישים ועד התנדבות בנגריה הקהילתית

יום מעשים טובים 2023 בטירת כרמל: שיפוץ בתי קשישים, חלוקת כריכים לעובדים, פעילויות עשירות בבתי הספר ובגנים ויום שלם שהוקדש לתרומה והתנדבות למען הקהילה. טירת כרמל - מעשים טובים, כל השנה!

 

אתמול (שלישי, 14.3.23) צוין ברחבי הארץ יום מעשים טובים – מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, הכולל אלפי פעילויות של הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב.
בטירת כרמל התקיימו במהלך היום עשרות פעילויות, ברחבי העיר כולה, בהובלת האגף לשירותים חברתיים ויחידת ההתנדבות העירונית, בשיתוף אגף קשרי קהילה ומתנדבים, בני נוער, עובדות ועובדי עירייה, הנהלת העירייה ומוסדות חינוך וציבור.
עובדי אגף הביטחון, הפיקוח והאכיפה והשיטור העירוני נרתמו לבצע עבודות צביעה וניקיון בביתו של תושב העיר, אנטולי בן ה-77, שעלה לבדו ארצה מאוקראינה ללא משפחה וללא אמצעים. אנטולי הנרגש הודה לצוות שהתגייס למענו ושיתף אותם בסיפור חייו עד הגעתו לישראל, והם הבטיחו להמשיך ללוות ולסייע לו גם בעתיד.
למרכז לי-לך הגיעו בנות "הכוח הוורוד" – נשים חולות ומחלימות מסרטן השד, וכן מתנדבות ומתנדבים ממכבי שירותי בריאות ומקופת חולים מאוחדת. בנות "הכוח הוורוד" גם אפו עוגיות במסגרת פעילות בבית החם לנערה, אותן חילקו לניצולי שואה בעיר.
במועדון יחדיו התקיימה הרצאה בנושא פיזיותרפיה מטעם מכבי שירותי בריאות. ובית הספר היסודי דגניה ע״ש עליזה ארבלי אירח חיילות וחיילים מפיקוד העורף, שביצעו עבודות לניקיון ולשיפור חזות בית הספר.
במרכז החדשנות והיזמות קליקה התייצבו מתנדבים מטעם חברת חשמל, במסגרת חיזוק הקשר ופיתוח יוזמות משותפות עם היזמים בקליקה. כמו כן, מתנדבי חברת חשמל ביצעו עבודות שונות בגינה הקהילתית ובנגריה הקהילתית בעיר, לצד הפעילים המתפעלים אותן לאורך כל השנה, וביצעו פעולות פיתוח וניקיון.
בפעילות של כפר הסטודנטים, המופעל על ידי מרכז הצעירים והצעירות זוזו, חילקו סטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר לתושבים ולעובדים ברחבי העיר כריכים, מים וגם מילה טובה שחיממה את הלב.
צוות בית ספר אבנר ברזני, המנהלת יפעת יוגב ואב הבית מתן מזרחי, בשיתוף אגף שפ"ע חילקו במהלך היום כריכים לעובדי התברואה ברחבי העיר.
בבית ספר זבולון נהנו התלמידות והתלמידים מביקור של אנשי יחידת הרחפנים של מג"ב, שהסבירו על חשיבות הרחפן והשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל. כיתות א' של בית הספר נהנו גם מפעילות של משרד הרווחה, סביב הספר "אליעזר והגזר".
ילדי גן תאנה של החינוך המיוחד יזמו פרויקט נפלא, במסגרת הקשר החם והמיוחד שנרקם בשנים האחרונות בינם לבין חברי מועדון מופת לניצולי שואה בעיר. לרגל יום מעשים טובים, הגיעו הילדות והילדים לפעילות במועדון, ובמהלכה גם צילמו את החברים ממופת. השבוע נערכה במועדון מופת תערוכה שבה הוצגו צילומי הפורטרטים, שלאחר מכן הוענקו למצולמים הנרגשים במתנה. במועדון מופת גם התקיימה פעילות של תלמידים מבית ספר שיפמן.
במתנ"ס נערך הפנינג משפחות, ילדים והורים, בשיתוף גרעין בגדלות שהוקדש לזכרו של אפי ורטנשטיין ז"ל, וכלל דוכנים, מוזיקה ואווירה טובה.
במרכז מע"ש נערך הפנינג בהשתתפות תושבי העיר, שהנעימו את זמנם של החניכים במסיבה מיוחדת עם מוזיקה טובה ו"על האש".

*ראש העיר, אריה טל:* "אני מודה לכל מי שלקחו חלק ביום מעשים טובים בטירת כרמל, עשיתם טוב לכל כך הרבה אנשים, ילדים ומבוגרים, ושימחתם את לבם. אהבת האדם ורוח ההתנדבות הם ערכים שהופכים את טירת כרמל לעיר כל כך מיוחדת, חמה ומחבקת לאורך כל ימות השנה, ויום המעשים הטובים הוא משיאי הפעילות ההתנדבותית והקהילתית בעיר. תושבות ותושבים יקרים, אני גאה בכם על ההירתמות וההתגייסות המרגשות, ומאחל לכולנו שתמיד נהיה בצד שנותן ומעניק לאחרים".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל; דוד עקיבא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות