לראשונה: טירת כרמל חצתה את רף ה-80% בנתוני הזכאות לבגרות לבוגרי תשפ"ב

על פי נתוני "התמונה החינוכית" שמפרסם משרד החינוך לסיכום שנת הלימודים תשפ"ב, שיעור הזכאות לתעודת בגרות בטירת כרמל ממשיך להיות גבוה מהמדד הארצי. כמו כן נרשמה עלייה מרשימה בנתוני הזכאות לבגרות חמש יחידות אנגלית ובזכאות להסמכה טכנולוגית

לראשונה: שיעור הזכאים לתעודת בגרות בקרב תלמידי י"ב בטירת כרמל חצה את רף ה-80 אחוז, ועומד על 82.1 – גבוה מהמדד הארצי העומד על 75.9 אחוז (לא כולל תלמידי החינוך המיוחד). כך עולה מ"התמונה החינוכית" שמפרסם היום (שני) משרד החינוך, המשקפים ניתוח של נתונים פדגוגיים בכלל הערים בארץ לסיכום שנת הלימודים תשפ"ב.
במקביל, נרשמה עלייה בזכאות לתעודת בגרות חמש יחידות אנגלית – 51.3 אחוז מתלמידי י"ב (לעומת 45.6 אחוז בשנת הלימודים תשפ"א) – נתון גבוה מהמדד הארצי העומד על 44.6 אחוז. יצוין כי מדובר בזינוק של עשרות אחוזים בעשור האחרון.
גם נתוני ההסמכה הטכנולוגית, לרבות הסמכה מצטיינת, גבוהים יותר מהממוצע הארצי: שיעור הזכאים מקרב תלמידי טירת כרמל עומד על 75.9 אחוז (לעומת 72.3 בשנת הלימודים תשפ"א) – גבוה מהממוצע הארצי העומד על 69.6. יצוין כי תעודת ההסמכה הטכנולוגית מוענקת לבוגרי החטיבה העליונה שלמדו במגמה טכנולוגית, סיימו בהצלחה את לימודיהם בכל אחד משלושת מקצועות המגמה וכן במקצועות שפת אם, אנגלית ומתמטיקה. שיעור הזכאים להסמכה טכנולוגית מצטיינת עומד על 15.5 אחוז – גבוה מהמדד הארצי העומד על 12.5 אחוז.
מאגף החינוך נמסר, כי הנתונים מצביעים על המשך מגמת השיפור בהישגי התלמידים בעיר: "בשנים הקרובות רף ההישגים צפוי לעלות, במיוחד לאור כניסתה של רשת החינוך דרכא שתנהל החל משנת הלימודים הנוכחית את בתי הספר התיכוניים בעיר בשיתוף הרשות המקומית, במטרה לממש את החזון שמובילה הנהלת העירייה ולקדם את החינוך בעיר לאופקים חדשים של מצוינות ועשייה חינוכית וערכית פורצת דרך".
ראש העיר, אריה טל: "הנתונים מצביעים שוב על מגמת השיפור בהישגי תלמידות ותלמידי טירת כרמל. אני גאה במערכת החינוך העירונית, בתלמידים ובצוותים החינוכיים, שמביאים לנו גאווה גדולה מדי שנה בתחומים הפדגוגיים, הערכיים והחברתיים. נמשיך בחיזוק מערכת החינוך העירונית, בבניית מוסדות חינוך מהמתקדמים ביותר, ובמגמת השיפור המתמיד בהישגי תלמידינו, שהם הבסיס לעיר ולקהילה חזקות".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות