קריית ביאליק ממשיכה להשקיע בתשתיות: אושרו תקציבי פיתוח להקמת מתקני ספורט מרכזיים ולהנגשת מוסדות חינוך  

ועדת הכספים בקריית ביאליק אישרה תקציבי פיתוח מיוחדים שימגישו את אורט קריית ביאליק וחטיבת "דפנה", בין השאר אושר תקציב בלתי רגיל להקמת אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים ב"נאות אפק" בסך כ- 20 מיליון שקלים

ועדת הכספים בישיבתה האחרונה אישרה תקציבי פיתוח לטובת הנגשת מוסדות החינוך, הקמת מתקני ספורט, שדרוג תאורת רחוב ועוד.

בין השאר אושר תקציב בלתי רגיל להקמת אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים ב"נאות אפק" בסך כ- 20 מיליון שקלים. במימון הקמת האצטדיון ישתתפו רשות מקרקעי ישראל וקרן השבחה.

החברה הכלכלית קריית ביאליק תקים עבור עיריית קריית ביאליק את המתקן אשר בשלביו הסופיים יאפשר להכיל כ- 5000 מושבים. בשלב ראשון האצטדיון יאכלס כ – 500 צופים. מגרש אימונים ישמש את האקדמיה לכדורגל ואת מחלקת הנוער והבוגרים של מכבי צור שלום. המגרש יכוסה בדשא סינטטי איכותי לפי תקני פיפ"א ויוקם יציע המונה כ-350 מושבים. לאחרונה נבחר הקבלן הזוכה אשר יחל את העבודות תוך חודש ימים.

האצטדיון ומגרש האימונים יוקמו בסמוך למבני ציבור וחינוך בנאות אפק מה שיאפשר ליישם את הרעיון בו החינוך הפורמאלי, הבלתי פורמאלי, פעילות לשעות הפנאי והספורט יינתנו באותו מתחם, כך שההורים לא יצטרכו להתרוצץ כדי להסיע את ילדיהם.

תקציב בלתי רגיל נוסף יועד להנגשה פיזית ופרטנית של כיתות בבית הספר אורט קריית ביאליק וחטיבת ביניים דפנה. לא בכדי קריית ביאליק מובילה בין ערי ישראל בנושא נגישות המרחב הציבורי.

כמו כן, עודכן תקציב בלתי רגיל לטובת התקנת שילוט רחובות מואר על סך 1 מיליון שקל. הפרויקט יושם באופן הדרגתי בכל רחבי העיר.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אנו לא עוצרים לרגע ומשפרים את התשתיות הן בשכונות הוותיקות והן בשכונות החדשות הנמצאות בהקמה".

 

בתמונה: הדמיית שכונת נאות אפק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות