מנכ"ל חדש לרשת המתנ"סים בקרית אתא: שניר שוהם אשר שימש כסמנכ"ל הרשת יכנס לתפקיד

הערב (1.5) התקיימה ישיבה של דירקטוריון רשת המתנ"סים בקרית אתא, במהלכה בחרו חברי הדירקטוריון את שניר שוהם לתפקיד מנכ"ל הרשת. שוהם יחליף את המנכ"ל היוצא - איציק אדרי. החברה למתנ"סים החלה בהליך מכרזי עם הגיעו של אדרי לגיל פרישה. בסיומו של ההליך הובאו המועמדים לדירקטוריון שבחר בשניר שוהם

שניר שוהם (36) , תושב קרית אתא, נשוי ואב לשני ילדים, בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך עם התמחות בגיל הרך. שוהם החל את דרכו ברשת המתנ"סים בקרית אתא לפני כ – 9 שנים ושימש כרכז חוגים וספורט, כמנהל מחלקת הספורט וכסמנכ"ל הרשת. בנוסף הוא משמש כמנהל ומאמן כדורסל לילדים בגילאי 5-15 באגודת אליצור קרית אתא.
ראש העיר יעקב פרץ בירך את שוהם ואמר: " רשת המתנ"סים העירונית מרכזת פעילות חינוך רחבה לטובת תושבי העיר ומדובר בגוף חשוב בעל ערך חינוכי- תרבותי רב. אני מודה לאיציק אדרי על שנים ארוכות של פעילות למען תושבי קרית אתא ומאחל לשניר הצלחה בתפקידו החדש. אני בטוח כי הוא ימשיך להצעיד את רשת המתנ"סים קדימה ויבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר עבור תושבי העיר."
עם בחירתו הרשמית, ביקש שוהם להודות על האמון והתמיכה להם הוא זכה מראש העיר יעקב פרץ, יו”ר דירקטוריון רשת המתנ״סים – עו״ד מיימון טולדנו וחברי הדירקטוריון והמנכ"ל היוצא איציק אדרי. לדבריו: "רשת המתנסים העירונית מהווה אבן שואבת עבור תושבי העיר ומאפשרת לאלפי תושבים ליהנות מפעילות תרבות ופנאי מעשירה ואיכותית כאשר המטרה היא להרחיב את הפעילות, לחשוף אותה לקהלים נוספים ולתת מענה לצרכים העולים מן השטח."
רשת המתנ"סים העירונית הינה מרכז התרבות, החינוך והיצירה בקרית אתא והיא כוללת מעל 17 שלוחות הפזורות ברחבי העיר, לרווחת התושבים. רשת המתנ"סים מרכזת את פעילויות התרבות ופעילויות החינוך הבלתי פורמלי תחת קורת גג אחת ופועלת במספר תחומים מרכזיים בחיי הפרט והקהילה, ביניהם פעילויות תרבות ואומנות, ספורט ומחול, חיי חברה וקהילה, צהרונים ופעילויות ייעודיות לגיל הרך, לנוער, למבוגרים, לגמלאים ולעולים חדשים. בנוסף, מפעילה רשת המתנסים את הקונסרבטוריון העירוני, את מכללת קריית אתא, הספרייה העירונית, המרכז הדיגיטלי ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות