שוחים עם בלונים צהובים למען החזרת החטופים

בהמשך למירוץ שקיימה עיריית חיפה ביום שישי שעבר בטיילת הים למען החזרת החטופים, תקיים העירייה ביום שישי הקרוב, 17.11.23, משחה חברתי בחוף בת-גלים, אשר יישא אף הוא את התפילה לשובם של החטופים במהירה לבתיהם

במשחה, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב, צפויים לקחת חלק כ-250 משתתפים בכל הגילאים, בהם גם תושבי יישובי הצפון והדרום, אשר נאלצו להתפנות מבתיהם בעקבות המלחמה ומשתכנים כעת בחיפה.

המשתתפים יתכנסו בחוף בת-גלים בשעה 07:30 ובשעה 08:00 יוזנקו למשחה במרחק של קילומטר אחד מהחוף. לכל אחד מהמשתתפים יהיה קשור על ידו בלון הליום בצבע צהוב ובסיום המשחה יופרחו כל הבלונים לשמיים, בתפילה להשבת החטופים, כמו גם חיילי צה"ל הלוקחים חלק בלחימה בעזה.

ניר שאול, מנהל רשות הספורט בעיריית חיפה: "קיום המשחה, המתקיים השבוע בהמשך למירוץ שנערך בשבוע שעבר, הוא דרכנו הצנועה להבעת תמיכה בהשבת החטופים באמצעות הספורט. אני קורא לכל מי שיכול להגיע למשחה, שיגיע וייקח חלק באירוע החשוב הזה וביחד נוכל למלא את השמיים בבלונים צהובים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות