ליאור פליק, יו”ר אגודת הסטודנטים/יות באוניברסיטה הפתוחה: “יחד נעבור את זה”

 

יש נושאים רבים שעדיין בטיפול ואנו עובדים מול הנהלת המוסד, התאחדות הסטודנטים הארצית והמועצה להשכלה גבוה. אנו מתכוונים להפעיל סיוע בתגבורים שלנו ומרתונים וסטודנטים מצטיינים רבים התנדבו לקחת חלק בזה. בצד הכלכלי שהוא חשוב ומכריע בתקופה זו מאחר וסטודנטים רבים יצאו לחל"ת או איבדו את מקום עבודתם ונמצאים באי וודאות כלכלית, לכן אנו באגודה פועלים הן מול המוסד והן מול משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים בשיתוף חברינו באגודות סטודנטים אחרות. אנו נמצאים פה עבורכם ומטפלים בימים אלו גם במיקרים פרטניים ובסיוע לכל סטודנט שחפץ בכך.

אנו גאים בכם/ן הסטודנטים שנמצאים לצידנו ומחזקים אותנו ונמצאים אתנו יחד במאבקים החשובים שלנו ומובילים יחדיו ונרתמים האחד למען השני. ברצוננו לאחל לכם/ן ולכל משפחתכם חג פסח שמח וכשר, בתקווה כי ימים מטורפים אלו יעברו במהרה ונחזור לשגרה. הנהלת אגודת הסטודנטיות והסטודנטים, עובדי האגודה, חברי מועצת האגודה."

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, לרשת ניוזים: משבר הקורונה הביא עימו אתגרים רבים בתחום האקדמיה, הרווחה והכלכלה. אנו פועלים יום ולילה במגוון רחב של תחומים על מנת לסייע לציבור הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ולמען כלל הסטודנטים/יות בארץ."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות