משפחה של אלופים: שתי אחיותיו של זוכה נינג'ה ישראל 2023, יוגב מלכה, ילדו ברמב"ם בתוך שעות ספורות, האחת אחרי השנייה

מאיה מלכה וגל מועלם, שתי אחיותיו של יוגב מלכה, זוכה נינג'ה ישראל 2023, ילדו האחת אחרי השנייה בבית החולים רמב"ם. האחות באה לבקר את האחות השנייה שהחלה לידה וגילתה שגם היא מתחילה בלידה

מיטה על יד מיטה, באותו החדר במחלקת יולדות א' ברמב"ם, שוכבות מאיה מלכה (30) וגל מועלם (28), שתי אחיות שילדו ברמב"ם בשבת האחרונה, אחת אחרי השנייה, באותו חדר לידה. השתיים, שלא היו צפויות ללדת כלל בתאריך הזה, רגילות לדרמה משפחתית טובה. אחרי הכל הן אחיותיו של יוגב מלכה, זוכה נינג'ה ישראל 2023 ומתחרה "רוקדים עם כוכבים".
ראשונה ללדת הייתה מאיה מלכה, הגדולה מבין השתיים, שלמרות העובדה שהיו עוד שבועיים לתאריך הלידה המשוער שלה, החלה לחוות צירים כבר ביום חמישי האחרון. הלידה עצמה התפתחה רק ביום שבת לפנות בוקר: "פתאום, לקראת הצהריים, הלידה התקדמה בבת אחת", משחזרת מלכה, "הכל קרה כל כך מהר. החדר התמלא אנשים והבנו שהתינוק במצוקה. הסתבר שחבל הטבור נכרך סביב הצוואר שלו והוא התקשה לנשום. הצוות פעל במהירות והוציאו  אותו בזמן. תודה לאל, עכשיו הכל בסדר".
באותן הדקות המלחיצות, אחותה של מלכה, מועלם, שהתה לא רחוק ממנה בחדר ההתאוששות, בזמן שצוות חדרי לידה עוקב אחרי מצבה: "הגעתי לרמב"ם כי התחלתי להרגיש ירידת מים, אבל לא התפתחה לידה", מספרת מועלם: "בגלל שהייתי בשבוע ה-36, הצוות התלבט מה לעשות והחליטו להשאיר למעקב. הספקתי לבקר את מאיה בחדר הלידה, אבל הצירים התחילו להיות תכופים".
בזמן שהיא שוכבת במיטה, תחת מעקב מוניטור, מועלם שמעה את כל ההתרחשות שבמסדרון, אבל לא שיערה שהדרמה קשורה ללידה של אחותה שזה עתה ביקרה. "קיבלתי הודעה מאמא שלי שמאיה ילדה. היא פינתה את החדר, ואני נכנסתי אליו", היא צוחקת, "בתוך זמן קצר הלידה שלי הסתיימה. כל כך הרבה רגשות בבת אחת".
השתיים, שילדו שני בנים באותו היום, שוכבות זו לצד זו בחדר אחד. "גם כשהיינו קטנות חלקנו חדר. זה מרגיש כמו בבית", הן אומרות, "זו חוויה מדהימה ללדת יחד שני בנים שהם יותר כמו אחים מאשר בני דודים. אמא שלנו לא נחה לרגע ורצה ביננו. כולם בעננים. זה כמו חלום".
את הביחד המשפחתי אצל המלכ'ס מתחזקים היטב. מדובר במשפחה מלוכדת, בה כולם מתגוררים באותו הרחוב, חלקם אפילו באותו הבניין: "סידרנו לכולם הזדמנות משותפת לבקר אותנו. שיהיה קל", אומרות האחיות.
ומה עם האח המפורסם? "הוא עסוק בצילומים כרגע, אז סולחים לו", הן אומרות, "מרוב שהוא עמוס הוא אפילו לא הספיק לראות את העדכונים בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית לגבי שתי הלידות", אומרת מועלם, "התקשרתי אליו ואמרתי לו – אתה מבין שגם אני ילדתי? הוא היה בהלם. קיבלנו שיחת ווידאו מחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים". הוא היה על הקו עם ג'וליה, השותפה שלו, כדי לוודא שאני לא עובדת עליו".
בתמונה, מימין לשמאל: מאיה מלכה וגל מועלם, עם התינוקות שנולדו באותו היום ברמב"ם. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות