בנשר מחלקים פרחים ולא שוכחים: גם השנה חולקו למעלה מ-500 פרחים ונרות לשורדי השואה תושבי העיר כחלק מפרוייקט "פרח לניצול"

רועי לוי ראש העיר, שגם לקח חלק בפרוייקט אמר "בכל שנה אני נרגש מחדש לראות את ההירתמות של הקהילה שלנו בעיר למטרה הכל כך חשובה הזו"

כחלק מהפרוייקט הלאומי "פרח לניצול" המוקיר ומכבד את שורדי השואה ברחבי הארץ, בעיר נשר יצאו נבחרי הציבור לצד תלמידים, סטודנטים ומתנדבים מהמסגרות השונות בעיר לחלק פרח ונר נשמה לשורדי השואה בעיר. המתנדבים הגיעו לבתיהם של למעלה מ-500 שורדים ושורדות, נתנו פרח וקיבלו סיפור. בנוסף, הגיעו המתנדבים למרכז היום לקשיש בעיר שם נערך טקס מיוחד לאזרחים הוותיקים על ידי חיילי חיל האוויר מבח"א 21. מרכז היום לקשיש נותן מענה לכלל האוכלוסייה המבוגרת בעיר לאורך כל השנה ולא רק ביום הזה, ומציע במגוון רחב של תחומים בניהם פנאי, יעוץ ופיקוח רפואי, חוגי העשרה ועוד מגוון פעילויות.

מעבר לזיכרון השואה ושימור הסיפורים גם בקרב הדורות הצעירים, הפרוייקט מאפשר מפגש חברתי ומתן תשומת לב עבור שורדי השואה בעיר שבמקרים רבים נמצאים רוב הזמן לבד בביתם. רועי לוי ראש העיר, שגם לקח חלק בפרוייקט אמר "בכל שנה אני נרגש מחדש לראות את ההירתמות של הקהילה שלנו בעיר למטרה הכל כך חשובה הזו. מעבר להנצחת הזיכרון, האפשרות להגיע לאותם אנשים הביתה, לתת להם את המקום לספר את הסיפור שלהם מתוך ידיעה שיש מי שמקשיב, מחממת את הלב. אנו בעירייה נמשיך לפעול כל השנה, ולא רק ביום הזיכרון לשואה, לתמוך ולדאוג לאוכלוסייה המבוגרת בעיר"

צילום: דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות