תיגבור הניקיון והאכיפה באיזור התעשייה בקריית אתא: התקנת מצלמות ומתן דוחות לבעלי עסקים שמשליכים פסולת למרחב הציבורי

בימים אלו: מבצע אכיפה ותגבור הניקיון באזור התעשייה בקריית אתא. התמקדות בטיפול בפסולות של עסקים וחלוקת דרישות לניקיון, ביצוע ניקיון יסודי של המרחב הציבורי כולל שטיפה של הכבישים והמדרכות, אכיפה של זריקת פסולת תעשייתית ועוד

 

בימים אלה מבצעת עיריית קריית אתא תיגבור של הניקיון והאכיפה באיזור התעשייה בעי כחלק מתוכנית כוללת לשיפור חזות העיר ולהעלאת המודעות לנושא הניקיון והשמירה על הסביבה.

המבצע מתקיים ברחובות: התעשייה, בר יהודה, שלמה בן יוסף, המעפילים ויוסף בצרי ומתמקד בטיפול בפסולות של עסקים וחלוקת דרישות לניקיון, ביצוע ניקיון יסודי של המרחב הציבורי כולל שטיפה של הכבישים והמדרכות, אכיפה של זריקת פסולת תעשייתית ופסולת בניין, טיפול במפגעים ושמירה על הסדר הציבורי.

האכיפה מתבצעת באמצעות המפקחים העירוניים המבצעים סיורים יזומים וכן באמצעות התקנת מצלמות בכל האיזור כאשר דוחות יחולקו לבעלי עסקים  אשר לא ישמעו לחוקי העזר העירוניים.

העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. תושבים הנתקלים במפגע במרחב הציבורי- מוזמנים לפנות 24 שעות ביממה למוקד העירוני בטלפון 109 או 04-8478058 או בהודעה בוואצאפ 0523744109 או במייל דרך האתר  העירוני.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות