תרבות לצעירים: אהבה אסורה, אשכנזים מול ספרדים וצחוק בריא

השנה, כך נמסר, הוחלט להרחיב את ההיצע לרוכשים מנוי או לבוחרים לרכוש כרטיסים להצגות. לצד הצגות המוגדרות כקלאסיקות והצגות העוסקות בשסע החברתי-ישראלי, יועלו גם קומדיות קלילות ומחזמרים שוברי קופות – בהם המחזמר סוליקא בכיכובה של נסרין קדרין.

"התיאטרון הרפרטוארי הפך בשנים האחרונות לאקטואלי יותר מאי-פעם, ולנו חשוב מאוד לאפשר גם לצעירים להתחבר לעולם המרתק הזה, לכן, השנה הוספנו הצגות, קומדיות וכמובן מחזמר המדברים גם לצעירים – זאת לצד קלסיקות", ציינו בהיכל התרבות והוסיפו: "במסגרת הפעילות לשיווק ההצגות גם לצעירים, אנו מציעים מנוי ייחודי, שישלב לצד הצגות תיאטרון גם מופעי סטנדאפ".

כל ההצגות אשר יועלו מעל בימת היכל התרבות במסגרת סל המנויים הינן הצגות אשר זכו בפרסי התיאטרון. ברשימה החלקית: המחזמר שובר הקופות סוליקא, הקומדיה "סבוטאז", המחזה "הסודות" העוסק בשתי נערות המגלות את משיכתן ומיניותן בפנימייה חרדית, הדרמה המשפחתית "עושה כרצונו" המציבה מראה על החיים בחסידות גור, "היורשת" בכיכובה של רבקה מיכאלי באחד הנושאים המטרידים יותר: ענייני ירושה, וכמובן קלסיקות בעיבודים חדשים כדוגמת "משרתם של שני אדונים" (בית ליסין) וכן "אותלו" מבית הקאמרי, בעיבוד חדש ומפתיע, בכיכובו של עמוס תמם.

צילום: אילן בשור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות