שבוע החינוך השני בהוד השרון בסימן 70 למדינה

לדברי ראש העיר, חי אדיב: "שבוע החינוך הוא הזדמנות נפלאה עבור תושבי העיר להכיר מקרוב את העשייה החינוכית הענפה המתקיימת לאורך השנה, עשייה לה שותפים תלמידים, צוותים חינוכיים, הורים וגורמים רבים נוספים. אנשי החינוך בעיר פועלים במסירות ובמקצועיות על מנת לצייד את התלמידים בידע, ערכים ויכולת פיתוח אישי תוך דיאלוג פורה ומעצים. בשבוע החינוך שיתקיים זו השנה השנייה יינתן ביטוי לעשייה המרובה תוך מתן הבימה לתלמידי העיר להציג את כישוריהם, יכולותיהם והפרויקטים השונים להם הם שותפים וכן את הישגיהם הפדגוגים והערכיים".
שבוע החינוך יתקיים השנה בסימן שבעים שנה למדינת ישראל בהתייחס למוקדי החזון החינוכי העירונית: כל אחד יכול, חינוך לקיימות, חדשנות וקהילה ובדגש על ערכי הליבה: אחריות, יצירתיות, חדשנות, מצוינות וסובלנות. במהלך השבוע יתקיימו שפע פעילויות בבתי הספר ובגני הילדים בנושאים מגוונים, בשעות הבוקר ואחה"צ ופעילויות הפתוחות לקהל הרחב ובהן: יריד צלילי החינוך אשר יפתח את אירועי השבוע ובמסגרתו הצדעה לחינוך המוסיקלי בעיר, לצד הצגת תוצרי עשייה של בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בעיר, האירוע יתקיים ביום רביעי 9.5.18 בשעה 17:30 בכיכר מגדיאל ויכלול מופעי תזמורות כלי הנשיפה של בתיה"ס היסודיים בעיר, התזמורת העירונית, תזמורת הורים, התזמורת הייצוגית, ההרכב המוסיקלי של חט"ב עתידים ולהקת המחול של חט"ב הראשונים. כמו כן הקהל הרחב מוזמן לפסטיבל רובוטיקה חגיגי שיתקיים בקריית הרובוטיקה בתיכון הדרים, לרגל זכיית נבחרת הרובוטיקה של תיכון הדרים במקום הראשון באליפות העולם ברובוטיקה שהתקיימה ביוסטון לפני כשבוע.
אירועים נוספים לקהל הרחב יתקיימו במהלך השבוע כגון: בתיכון רמון יוצג "קציר- לקט עבודות"- תערוכת אמנות מעבודות התלמידים, בתיכון הדרים יתקיימו מופעים פתוחים של פאוטרי סלאם ומיצגי כתיבה, תיאטרון הלחנה ודיבייט, בחווה החקלאית תתקיים סדנה בנושא מזון מן הצומח, חוגי חכמולוג לילדים מחוננים ומצטיינים בגיל היסודי יהיו פותחים להתנסות של ילדים, בתיכון נעמת השרון תתקיים תערוכת הצלחות בה יוצגו תוצרי בוגרים בתחומי הצילום, גרפיקה, ועיצוב מוצר. בקולנוע לב תתקיים הרצאה להורים בשם "משפחה מתלהבת", בתיכון מוסינזון יתקיים סיור פתוח במשק החקלאי שיציג חקלאות עירונית ושימוש בחומרים ממוחזרים וכן שבוע החינוך ייחתם בתהלוכת שבועות המסורתית.

 

תמונה: שבוע החינוך השני בהוד השרון יהיה בסימן 70 שנה למדינה. צילום: עיריית הוד השרון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות