הפגנה נגד המסתננים בת"א: המשטרה עצרה גולשים שאיימו להגיע חמושים בפוסטים ברשת. מאות מפגינים בשעה זו

בינתיים הערב, במתחם התחנה המרכזית מאות מפגינים בקריאה: "להעיף את המסתננים והקרן החדשה מדרום תל אביב: ישראל חייבת לנצח – את המסתננים יש לגרש לאלתר".

מאות מפגינים יחד עם עשרות רבות של  פעילי תנועת "אם תרצו" ותושבי דרום תל אביב הגיעו הערב למפגן של המחנה הלאומי, שהתקיים באזור מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, בדרישה לסלק את המסתננים הבלתי חוקים מדרום תל אביב.

מפגן הכוח, אליו יצטרפו כל מפלגות המחנה הלאומי, תמך וחיזק את מדיניות הממשלה עם התקרבות תאריך היעד לסילוקם של המסתננים מהארץ.

הפוסטים המאיימים על פיהם המשטרה ערכה מעצרים לפני ההפגנה נגד המסתננים. צילום: דוברות המשטרה

ראש אגף מדיניות בתנועת "אם תרצו", אלון שוורצר, שתנועתו הייתה בין המובילות של מחאת המחנה הלאומי בעד גירוש מסתננים אמר בהפגנה: "היום הוכח פעם נוספת מי פועל  בעד תושבי דרום תל אביב ומי פועל נגד מדינת ישראל. הגיע הזמן שאנשי הקרן החדשה ועוזריהם, יפסיקו להטריד יחד עם אלפי המסתננים את החברה הישראלית ואת תושבי דרום תל אביב בפרט. מי שעושה השוואה בין החברה הישראלית לגרמניה הנאצית לוקח חלק בקמפיין נגד מדינת ישראל. נבחרי הציבור חייבים לפועל בצורה חד משמעית נגד הקרן הזרה שחותרת תחת מדינת ישראל."

שוורצר הדגיש כי: "זה הזמן לעמוד על שלנו ולדרוש לא רק מדינה יהודית ודמוקרטית אלא מדינת חוק טובה ומתוקנת. ישראל חייבת לנצח. את המסתננים יש לגרש לאלתר."

צילום ההפגנה: תום ניסני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות