הזוועות של "הגננת המתעללת": מחצה בטן של תינוק עם כליה אחת, התיישבה על תינוק שכיסתה את פניו עם שמיכה, בעטה, הטיחה ראש תינוקות לקיר. ותיאור קשה של מה שעבר פעוט אחד במשך יום שלם

בתאריך 5.6 מעודה הפנתה את האלימות שלה בעיקר כלפי פעוט אחד- א.א.: זה מה שעבר מידיה הפעוט במשך יום שלם:

בשעה 09.58  סטרה הנאשמת על פניו של א.א. 

בשעה 10.06 ,או בסמוך לכך, ישב א.א. על כיסא. הנאשמת הרימה אותו באמצעות משיכת חולצתו, והטיחה אותו לכיוון הרצפה עד שנפל בחוזקה על גבו. לאחר מכן, הרימה אותו שוב באגרסיביות לכיסא. 

בשעה 11.48 ,שיחק א.א. ביושבו על הרצפה. הנאשמת הרימה אותו תוך טלטולו והטיחה אותו על הכיסא.

בשעה 11.51, או בסמוך לכך, ישב א.א. על כיסא. הנאשמת משכה את א.א. לאחור עם הכיסא עד שנפל על ראשו. לאחר מכן, הרימה הנאשמת את א.א. והושיבה אותו בכוח על הכיסא.

בשעה 11.47 ,ישב א.א. על כיסא. הנאשמת נטלה חבל וקשרה זרועותיו זו לזו מאחורי הגב מעל מרפקיו. א.א. צרח מכאבים, נפל על הרצפה עת ידיו קשורות והתפתל. רק בשעה12.52 , לאחר 38 דקות בהן ידיו של היו קשורות לאחור, התירה הנאשמת את החבל".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות