Uncategorized

דרמה פוליטית בפתח תקווה. אדי קואז, ראש רשימת "תנופה" הכריז: "אנחנו מתאחדים עם ברוורמן". קואז מונה למספר 2 של ברוורמן

גורמים פוליטיים אומרים כי המיזוג בין רשימת "איכפת" ורשימת "תנופה" לא הייתה הפתעה גמורה. לדעת אותם גורמים – ההצטרפות של אדי קואז ותנועתו לרשימה היא תוספת כוח עצומה, בעיקר ברמת השטח. "מדובר במי שמחובר היטב לאנשי השטח, שהם המנוע העיקרי ביום בחירות. אדי קואז פשוט משלים באופן מדהים את ברוורמן", אמר מקורב לקואז.

במהלך הכנס הועלתה מצגת על פעילותו הציבורית של קואז. במהלך השנים האחרונות הוא שימש מנהל אגף שפ"ע ועשה זאת בהתנדבות ללא שכר. מדובר בתפקיד מורכב שדורש זמינות רבה לתושבים. "אדי קואז עשה המון למען העיר הזו בהתנדבות. אנשים מחוברים אליו ומעריכים אותו. אין ספק שהוא יהיה כוח משמעותי לא רק בבחירות אלא במיוחד לאחריהן. עכשיו כשהוא יקבל כלים ומנדט הוא יעשה מהפכה בשפ"ע", אמר מקורב אליו.

קואז וברוורמן בכנס אמש. "לאדי קואז יש יכולות מצוינות לבצע תפקידים מורכבים"

ראש העיר, איציק ברוורמן, אמר בכנס כי המיזוג בין שתי הרשימות, "תנופה" "ואיכפת", הינו מהלך פוליטי וציבורי חשוב: "לאדי קואז יש יכולות מצוינות לבצע תפקידים מורכבים", אמר ברוורמן והסביר: "במשך ארבע שנים הוא נתן והשקיע מעצמו וממרצו באגף שפ"ע ואני משוכנע שעם הכלים שיקבל בקדנציה הבאה פני העיר שלנו יבריקו. הוא איש עבודה שיודע להניע אנשים קדימה ופתח תקווה זקוקה לאיש כזה כדי לטפל בבעיות שקשורות לשיפור פני העיר. בחמש השנים הקרובות אני מתכוון להשקיע בעיקר בתחום הזה. עשינו את זה בחינוך והפכנו את פתח תקווה למרכז העסקים של גוש דן ונעשה את זה גם בתחום שיפור פני העיר. אנחנו בחמש השנים הבאות נחדש את העיר לגמרי, בעיקר את השכונות הוותיקות. אישרתי באחרונה תכנית פינוי בינוי בשכונת שלום אש קרול, מהגדולות שיעשו בארץ וזו רק ההתחלה. השקענו בחינוך, הפכנו את פתח תקווה למרכז עסקים משגשג ובחמש השנים הקרובות נשקיע בהתחדשות עירונית ושיפור פני העיר", אמר ברוורמן.

"אף מועמד אחר לא עומד בסטנדרטים הגבוהים שברוורמן מציע לנו כראש עיר"

אדי קואז שהיה נרגש מאוד, אמר בכנס, כי הוא מודה למאות האנשים שהגיעו כדי להביע תמיכה במהלך שביצע: "יש לנו עוד דרך ארוכה", הוא ציין. "חמש שנים נוספות של עשייה עם ראש עיר מצוין. אף מועמד אחר לא עומד בסטנדרטים הגבוהים שברוורמן מציע לנו כראש עיר, עם יושר ציבורי, כישורים, יכולות אישיות מוכחות ודביקות במטרות. אל תתבלבלו, ברוורמן עשה מהפכה שקטה בפתח תקווה והביא אותנו להישגים שרק יכולנו לחלום עליהם בכל התחומים. יש לנו עבודה רבה בתחום שיפור פני העיר ואני בטוח שבחמש השנים הקרובות נעשה מהפכה גם בתחום הזה. פתח תקווה תהיה המקום הנקי, היפה והמרשים ביותר בארץ. זו לא הבטחה. זה ציווי", אמר קואז.

ברוורמן הכריז כי ימנה את קואז למספר 2 שלו ברשימת איכפת. במהלך השבועות הקרובים, ברוורמן מתכוון לגבש את יתר הרשימה ובכוונתו למקם בה דמויות מפתח ובעלות השפעה גדולה.

"יש לנו אינטרס משמעותי לחזק את רשימת 'איכפת' משום שאנו רוצים ראש עיר חזק עם רשימה גדולה שמאפשרת לו מרחב תמרון גדול בהרכבת הקואליציה שלו", אמר מקורב לראש העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות