Uncategorized

אגדת הכדורגל קרלוס צ'אקנה יתמודד למועצת העיר רמת גן  

קרלוס צ'אקנה: "כמי שחי ברמת-גן את מרבית שנותיי בישראל, מחנך בה את ילדיי ומעורב בה חברתית, הגעתי להחלטה שברצוני לתרום כאיש ציבור בתחום הכי קרוב ללבי, תחום הספורט. אני חושב שספורט זה ערך ודרך לחברה טובה יותר ובריאה יותר. בדקתי ומצאתי את אילני והנבחרת המרשימה שלצדו כמתאימים ביותר להוביל את רמת-גן בכלל ואת אג'נדת הספורט שלי בפרט".

חבר מועצת העיר רמת-גן, ליעד אילני: "קרלוס הוא דמות וסמל בספורט ובכלל. ספורטאי מופת שסיפורו האישי המרגש מוכר לכל אוהד ספורט באשר הוא ובפרט לאלו הרמת גנים. אני מודה לו על התמיכה והאמון ועל כך שברצונו להקדיש מזמנו לעשייה ציבורית. אין לי ספק שכפי שהתבלט במגרש הוא יבוא לידי ביטוי גם במסגרת נבחרת המומחים של תכנית אילני לרמת-גן. יש הרבה מה לקדם בספורט ברמת-גן וקרלוס יסייע לי לעשות זאת באופן הנכון והמקצועי ביותר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות