Uncategorized

לי צנג, מרשימת "עידן חדש", משרטטת קווים לדמותה של עיר ששכחה את הצעירים שלה. "באים להעיר את העיר"

 

לבחור במעשים ולא בדיבורים

 

 

"במסגרת הפעילות ההתנדבותית שלי למדתי שאין די ברצון טוב, צריך גם כלים לעשייה. זו הסיבה שהחלטתי לקחת צעד קדימה לפוליטיקה המקומית, חברתי לעו"ד שלומי הראל, שגם הוא איש של מעשים, ויחד נייצר פה עשייה אמיתית למען הצעירים בפרט והתושבים בכלל", מצהירה לי.

"התנהלות סיעת הצעירים חייבת להוות סימן אזהרה, לכל מי שפוליטיקה נקייה למען הציבור חשובה לו", אומרת לי וממשיכה, "בחרתי להצטרף ל'עידן חדש', משום שבעיני עסקנות שיש בה רק דיבורים הינה בזבוז זמן ובעיקר בזבוז הכוח האלקטוראלי של הצעירים. זאת בדיוק הסיבה שחברתי לשלומי הראל המייצג את ההיפך הגמור ממה שקיים היום במועצה –עשייה, יזמות ויכולת ניהול. כמי שאמורה להוביל את נושא הצעירים בעיר לאחר הבחירות, אני בטוחה שאקבל את מלוא הגיבוי ממי שיהיה ראש העיר הבא.

"יחד עם שלומי בנינו תכנית מפורטת בתחום התחבורה והחניה, נפעל למען שוכרי הדירות והצעירים המעוניינים לרכוש דירה בעיר בה גדלו. תרבות הפנאי היא נושא שמקבל דגש משמעותי. כמי שפעילה שנים רבות למען בעלי חיים, גם הנושא הזה יטופל ויקודם, בין אם באמצעות מתקני האכלה מסודרים לחתולים, גינות כלבים מטופחות ומוצלות, חינוך והסברה בכל הקשור לצער בעלי חיים והגנה על חיות הבר".

לי צנג. "נפעל למען שוכרי הדירות והצעירים המעוניינים לרכוש דירה בעיר בה גדלו". צילום: יח"צ

לי משרטטת איך היא רואה את העשייה שצריכה להיות למען הצעירים ברמת-גן עם דגש על המוטו: "צריך להעיר את העיר". "אפשר היה לעשות בעיר הרבה יותר למען הצעירים", היא קובעת ומסבירה: כמי שחוותה מקרוב את הפעילות המבורכת שהוביל הצוות הקטן של האנשים הטובים במחלקת נוער, צעירים וסטודנטים, אני יודעת שעם קצת יותר גיבוי בלשון המעטה אפשר באמת להעיר את העיר. בקדנציה הבאה הצעירים יקבלו תמיכה וסיוע מאסיביים מ'עידן חדש' ומראש העיר שלומי הראל. זה יקרה כאשר צעירים רבים יבינו שהם יכולים להצביע ולהשפיע ולבחור באלו שלא רק ידברו אלא – יעשו", מבטיחה לי.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות