Uncategorized

פוסט שכתבה אמא מחולון, גורם לסערה, כשסיפרה שבתה וחברותיה בנות ה- 14 קיבלו דוח על כך ש: "הלכו ברחוב וצחקו בקול רם"

האם ממשיכה ושואלת אם זה לא מטורף?

בתחילה רבות מהאימהות שראו את דבריה הגיבו כי מדובר בשערורייה ולא מובן איך נותנים לילדים דוח וקנס על צחקוקים ברחוב.

אחת האמהות כותבת: "זה כל כך אבסורד… החליטו לאכוף את החוק דווקא ליד הקניון וחבורת בנות?… איפה כל הרחובות והסמטאות החשוכות בחולון; שבהן, באופן קבוע, בשעות לפנות בוקר, עוברים חבורות של חולגנים שצועקים, מקללים, בועטים בכל מה שמופיע מולם".

אמא אחרת כותבת: "על זה שגרמו לבנות ללכת כל אחת לבדה הייתי מרימה את התחנה על טיל!!!!! איך יש להם אומץ לתת לכל בת ללכת לבד הביתה? כן דוח לא דוח הכל טפל לעומת השורות האחרונות שכתבת. זה מרתיח! הייתי שוברת להם את כל התחנה אם היו אומרים לבת שלי ולחברות שלה שכל אחת תפנה לדרך אחרת. ואם הן לא מכירות דרך אחרת הביתה? ואם דרך אירת חשוכה יותר ופחות נעימה?
ואם יש אתר בנייה בדרך האחרת מה שצפוי באזור זה..? הרגזת אותי ממש".

אלא שאחרים דווקא הסכימו עם הענישה וכתבו: "אני בעד שיתנו אזהרות לילדים/נוער שלא יעשו רעש. לפעמים חברי צעירים מתאספים מתחת לחלונות של בנין מגורים וצוחקים וצועקים. נכון זה הגיל וכיף להם , אבל צריך להתחשב באנשים שרוצים לנוח. גם הילד שלי אתמול חזר עם קנס ולהבא אני מאמינה שיחשבו פעמיים לפני שיעשו רעש. לדרוש מילדים ללכת כל אחד בדרך אחרת זה לא חוקי. מה הם חושבים לעצמם?".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות