Uncategorized

הלכה לעולמה הבוקר הקונדיטורית רביבה אפל, בעלת "רביבה וסיליה" המפורסמת. נאבקה שנים במחלה קשה

הבוקר פרסמו אנשי בית הקפה הודעה על פטירתה של אפל וכך כתבו: "בצער רב ועצב שאין כמוהו, אנו נאלצים לבשר כי *רביבה אפל* נפטרה הבוקר. האישה שהובילה אותנו במשך 30 השנים האחרונות, שהפכה עולמות בכדי לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי, ושכנגד כל הסיכויים הגשימה את החלום הכי גדול שלה. שיצרה בעבורנו את רביבה וסיליה, בית שני ומשפחה נוספת. נזכור אותה לעד".

שפים רבים ספדו לאפל עם היוודע דבר מותה הבוקר.

ישראל אהרוני כתב בדף הפייסבוק שלו: "

יש כמה אנשים שאחראיים למהפכה הקולינארית של העשורים האחרונים. רביבה אפל היא אחת מהחשובות שבהם. צנועה, חכמה ומוכשרת היא הפכה באחת את עולם הקונדיטוריה בארץ מדוקטרינת אוסטרו – הונגרית ארכאית, כשהביאה לארץ את בשורת הקונדיטוריה העילית-צרפתית. היא עשתה את זה במסירות, בכשרון ואהבה רבים, בהתמדה ובחריצות מעוררי התפעלות והפכה את חיינו לטובים וטעימים יותר. עולם הקונדיטוריה המפואר כפי שהוא היום הוא ללא ספק תולדה של פועלה של רביבה.הלילה היא נפטרה. נוחי על משכבך בשלום".

יונתן רושפלד כתב: "עולמה היה מלא בתוכן מוקפד, עולם שעוטף אנשים ונותן להם שנים מה שאפשר לחלום ליד הקפה, מה שאפשר לחלוק עם אוהבים".

 

תמונה: רביבה אפל. "צנועה, חכמה ומוכשרת". צילום: פייסבוק רביבה וסיליה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות