Uncategorized

כרמל שאמה הכהן לא מוותר – שיגר מכתב השבוע לפרקליטות ותוקף: "יש ראש עיר ומקורבים לו שיורדים מהפסים מהלחץ"

כך כתב שאמה הכהן: "בחודשים האחרונים זינגר ואנשיו משמיצים אותי ללא הפסקה, כביכול כל הסתבכותם הפלילית היא תפירת תיק על ידי, תוך שהם מנצלים את הימשכות הליך השימוע. היום נסעתי ברכבת לכינוס מדיני ובדיוק שהרכבת נתקעה על המסילה קיבלתי עוד טלפון בו נשאלתי האם נכונה השמועה ש'הזינגריה' מפיצה, לפיה התיק אוטוטו ייסגר ללא אישום ובהמשך האשמתי בתפירת התיק.
"במקום להתעצבן מהעיכוב על הפסים ומזה שיש ראש עיר ומקורבים לו שיורדים מהפסים מהלחץ. פתחתי את המחשב הנייד שלי וכתבתי מכתב רשמי לפרקליטות מחוז מיסוי וכלכלה, עו"ד ליאת בן ארי, בעניין תלונתי כנגד זינגר ומקורביו ובקשת עדכון סטאטוס השימוע והגשת כתבי האישום. 
"כבר עברה כמעט שנה מאז הודיעה הפרקליטות על הכוונה להגיש כתבי אישום כנגד זינגר ואחרים. מעבר לעינוי הדין הפרטי שעוברים אחרים – יחד איתי – מי בגלל שהתלונן, מי בגלל שלא איבד את זכרונו וסייע למשטרה בחקירה, מסתחררת לה כאן עיר שלמה בישראל בסחרור של שמועות ואי ודאות. 

הגיע הזמן לשים סוף למחול השדים והחשודים. האינטרס העירוני והציבורי בכך, מעולם לא היה מובהק יותר".

 

צילום: ויקיפדיה ליאור לוין

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות