Uncategorized

קואליציית דב צור בצרות? יצחק אבשלומוב הודיע לראש העיר על עזיבת הקואליציה. "האטימות שולטת בעיר"

אבשלומוב סיפר ל"ניוזים מרכז": "אני כבר חודשים רבים, כמחזיק תיק קידום עסקים קטנים, מנסה לקבוע פגישה ולו קצרה עם דב צור. ניסיתי עוד הרבה לפני פרשת המעצרים ולא צלח. בזמן הפרשה זזתי הצידה, והחלטתי להניח לצור עד שהסערה תעבור, כי אני מאמין שאין נוטשים אדם בשעת צרה. חיכיתי שהוא ישוב לשגרה כדי להקדיש לי כמה דקות. אבל בכל פעם דחו עוד ועוד את הפגישות. חודשים שאין לו זמן לשבת אתי. אני ראיתי שהוא חזר לגמרי לשגרה והיה לו זמן להדיח חבר קואליציה ולעסוק בכל מיני דברים, אבל לדון במצב קשה של עסקים ותושבים הוא לא מצא לזה זמן, ולכן היום אחרי ששוב דחו פגישה שלו אתי והבנתי שאין לו זמן לעניינים האלו, לי אין יותר מקום בקואליציה שלו.

מכתב ההתפטרות שהפנה אבשלומוב לדב צור

כך כתב אבשלומוב במכתב ההתפטרות שלו שמסר לדב צור:

"אין זה סוד כי לאחרונה עברת תקופה קשה, והוטחו כנגדך האשמות קשות. כחבר ואדם, בחרתי לעמוד לצדך. בשעת משבר זו, שכן אין נוטשים אדם בעת צרה וכולי תקווה כי תוכח חפותך בהמשך. לאחרונה נראה כי חזרת לתפקד באופן מלא, אך בחרת להתעלם מהדברים שהיה צורך לשבת ולדבר עליהם, וניסית לדחות עד אין קץ, לא כך ראיתי את חברותי בקואליציה. שכן תמיד אמרתי לך שאני אגם רגיש וקשוב לציבור, ופרסתי בפניך את הקשיים של התושבים ובעלי העסקים בה.

"מנקודת מבטי נראה כי האטימות שולטת בעיר ונושא החברתי לא עולה לסדר היום. נאבקתי בנושא צהרונים וכעסת עליי, התרעתי בפנייך על התנהלות לא ברורה במספר נושאים ובחרת להתעלם, וזאת למרות הכח הרב שניתן בידך על ידי הבוחרים. הדאגה לתושב הפכה להיות במקום האחרון וכיסו של התושב במקום הראשון. העיר הפכה להיות ראשון לציון של מעלה, וראשון לציון של מטה..

"לאור האמור במכתבי זה החלטתי כי אין ברצוני להמשיך כחבר בקואליציה".

ראש העיר דב צור השיב לאבשלומוב במכתב לאקוני: "לאור חוסר ההסכמה המתמשך איתך בסדרת נושאים ופרישתך מהקואליציה, הנני מודיע לך על ביטול האצלת הסמכויות שהאצלתי לך בנושא קידום עסקים קטנים ובכל נושא".

נראה כי זה לא האקורד האחרון בקואליציה של צור, ימים יגידו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות