Uncategorized

ראש מנהל חינוך בעירייה נבחרה לסמנכ"ל בכיר וראש המנהל הפדגוגי במשרד החינוך

במהלך תפקידה, נרשמו הישגים חסרי תקדים במערכת החינוך העירונית. אחוז הזכאות בשנה החולפת עמד על 76.6%, הגבוה מבין שמונה הערים הגדולות בישראל. ההישג מתעצם עוד יותר כאשר רק לפני תשע שנים עמד אחוז הזכאות לבגרות על 61.63% ומאז עולה בקביעות. למעשה, חצי מהמקיפים בעיר חצו את 90% זכאות לבגרות, כאשר שניים מהם עברו את ה-98% זכאות.
מן העבר השני- בתחום הנשירה, מערכת החינוך בראשון לציון נלחמה על כל תלמיד והעיר ניצבת כיום על אחוז הנשירה הנמוך ביותר מבין הערים הגדולות העומד על 0.65% בלבד.
הישג נוסף נרשם במסגרת תוכנית משרד החינוך "לתת חמש" לעידוד תלמידים לגשת לחמש יחידות בבגרות למתמטיקה. ראשון לציון כיכבה בערים שהציגו זינוק במספר הניגשים. בשנה האחרונה 25% מתלמידי י"ב נבחנים בחמש יחידות מתמטיקה וזאת לעומת 17% בשנה שעברה.
ד"ר נחום היא בעלת דוקטורט מהמחלקה להיסטוריה כללית באוניברסיטת בר אילן. היא בעלת תואר שני (M.A) ותואר ראשון (B.A), מהמחלקה להיסטוריה כללית, מטעם אוניברסיטת בר-אילן. כמו כן, נחום בעלת תעודת הוראה במסלול על יסודי, ובוגרת התכנית האקדמית הדו-שנתית להכשרת מנהלים במכללת בית ברל.

צילום: סיון פרג'

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות