Uncategorized

מי ילמד בבית הספר היסודי של העירייה שישתכן בחדרי שבח מופת?

וכך נכתב בעצומה:

מניעת צמצום תיכון שבח-מופת לטובת בית הספר היסודי באותו הבניין

לכבוד:    שר החינוך, מר נפתלי בנט,

            ראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי.

שלום רב,

בית הספר "שבח מופת" בתל-אביב, שלפעמים נקרא סיירת מטכ"ל של מערכת החינוך הישראלי בזכות מגמת המתמטיקה-פיזיקה החזקה והייחודית בו, טיפח במשך 25 שנה בוגרים לתפארת מדינת ישראלי, כולל מדענים, אנשי עסקים וספורטאים מובילים רבים. רבים מבוגרי בית הספר משרתים ביחידות מובחרות בצה"ל.

כפי שנודע לנו לאחרונה, בשנת הלימודים הקרובה עיריית תל אביב והנהלת רשת עמל מתכננות לבצע שינויים בלתי הפיכים בתיכון שבח מופת, הכוללים:

(א) קיצוץ של 20% במספר הכיתות בחטיבה העליונה של התיכון שיוביל להרעה בתנאי הלמידה של התלמידים וקיצוץ בהיקף המשרות של המורים.

(ב) העברת הקומה השייכת לחטיבה העליונה, אל בית הספר היסודי השייך לעיריית תל אביב.

השינויים הללו מאיימים על המשך קיומו של תיכון שבח מופת כמוסד חינוכי ייחודי המעניק חינוך מהמדרגה הראשונה.

אנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה להתערב באופן אישי ולעצור מיידית את קיצוץ שעות הלימוד ואת העברת כיתות הלימוד לבית הספר היסודי, עד לסיום בניית הבניין החדש עבור תיכון שבח מופת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות