הכי חם באתר

מרשמלו- מכוכבי המוזיקה האלקטרונית מגיע לראשונה לישראל

פורים חם. מרשמלו בישראל. פייסבוק מרשמלו

 

Lost Frequencies

המפיק הבלגי פליקס דה לט, הידוע בכינוי לוסט פריקוונסיס, LOST FREQUCIES – הוא רק בן 24 וכבר נחשב להבטחה גדולה של המוזיקה האלקטרונית: לאחר שפרץ עם הלהיט "Are You With me", , הטראק שהביא אותו מאנונימיות מוחלטת ללייבל של ארמין ואן ביורן, נוצר בהשראת הרמיקס לשירו של אסף אבידן"Reckoning songg". הגרסה של לוסט פריקוונסיס לשירו של זמר הקאנטרי איסטון, נשענת ברובה על גיטרות ובסים, וזוכה למליוני צפיות ביוטיוב. בימים אלה מככב בכל מסיבה אפשרית עם הלהיט Crazy

Warriors Music

הרכב הצד המצליח של כוכב הטראנס סקאזי ומפיק ה EDM מיסטר בלאק. בשנה האחרונה ניגנו בכל מסיבה אפשרית ברחבי הארץ ובעולם. אחראים לכמה מהמנוני הרחבות הגדולים ביותר של 2017. האחרון שבהם “Dana” נתמך על ידי דיג'יי העל ארמין ואן ביורן והפך ללהיט הענק בכל רחבי אירופה.

Aint That All

המפיק והדיג'יי אור גילן נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בסצנת הפיוצ'ר בייס הישראלית ומתחיל לפלס את דרכו בימים אלה גם בסצנה העולמית.

Yarden Klayman

סקספוניסטית ה EDM כיכבה על במות בלא מעט מסיבות בקיץ האחרון. נגינת הסקסופון העילאית שלה על רקע ביטים עכשוויים סוחפת את הקהל כל פעם מחדש.

 

Mega Tickets

מגיע לככב במופע יחד עם מרשמלו. לוסט פריקוונסיז. פייסבוק לוסט פריקוונסיז
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות