Uncategorized

אין גבול לחוצפה: "אל על" שידרגה בחינם תושב ראשל"צ למחלקת עסקים. הוא מצידו תבע 21 אלף שקל וטען: "קיבלתי אוכל ממחלקת תיירים"

בספטמבר האחרון עמד לשוב לארץ בטיסת "אל על" מבוקרשט לארץ תושב ראשון לציון.

כשהגיע לעמדת הצ'ק אין, בישרה לו דיילת הקרקע כי עקב רישום יתר לטיסה במחלקת התיירים, הוחלט לשדרג את מקומו בחינם בטיסה ממחלקת תיירים למחלקת עסקים.

אלא שאותו נוסע במקום לומר תודה, החל בדרישות ופנה לדיילת הקרקע ושאל אם הוא יכול להיכנס כבר ללאונג' ששמור לנוסעים המשלמים של מחלקת העסקים. לפי הנוסע בהצהרה בבית המשפט, הדיילת השיבה לו: "אל תדאג, תהיה לך ארוחה מכובדת במחלקת העסקים".

לדברי הנוסע- תובע: במהלך הטיסה בעודו יושב ונהנה ממנעמי נ\מחלקת העסקים הוא הבחין כי הדיילת מחלקת תפריטים לכלל הנוסעים במחלקה ולוקחת את הזמנתם, אלא שהוא לא קיבל תפריט וממנו לא נלקחה כל הזמנה.

לדבריו, למרבה הפתעתו בעוד נוסעי מחלקת העסקים ששילמו על כך קיבלו ארוחה של מחלקת עסקים – עם ארוחה מכובדת בצלחת מהודרת, הוא ששודרג בחינם למחלקה ולדבריו: "נותר מבוזה ומושפל", שמע מהדיילת כי אין מספיק ארוחות לכל נוסעי מחלקת העסקים, והיות והוא נוסע משודרג ייאלץ להסתפק במגשית ממחלקת תיירים. לטענתו – בכדי להימנע מהשפלה נוספת, הוא סירב להצעת הדיילת והעדיף שלא לקבל כלל אוכל.

נגמר הסאגה? ממש לא. לדבריו הוא לא ויתר ומילא טופס תלונה על האירוע והעביר אותו לידי הדיילת. אלא שלדבריו הבין שהדיילת לא שילשלה זאת לתיבת התלונות, אז הוא נאלץ למלא טופס נוסף ולשלשל אותו בעצמו.

על "עלבון והשפלה" זו הוא תבע בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון 21 אלף שקל מ"אל על".

"אל על" מצידה טענה כי הנוסע שודרג חינם למחלקת העסקים וכי כבר בצ'ק אין הובהר לו ותועד במסמך כי הוא יקבל ארוחה ממחלקת תיירים.

השופטת שרית זמיר דחתה את התביעה של הנוסע ואף נזפה בו ואמרה בפסק דינה כי בניגוד לטענתו, הוא כלל לא הושפל וכי לא התקבל הרושם שהוא הושפל או הופלה לרעה. השופטת ציינה עוד כי התובע שילם עבור מושב ואוכל של מחלקת תיירים ולבסוף קיבל, ללא עלות נוספת, מושב במחלקת עסקים ואוכל של מחלקת תיירים. שהות במחלקת העסקים זיכתה אותו, אותו ללא כל עלות, בכל ההטבות הנלוות – מושבים מרווחים ואיכותיים, מערכת בידור, מגזינים, קיט אישי ועוד מנעמים השמורים לנוסעי עסקים שמשלמים על כך ממיטב כספם – דבר שהתובע לא נדרש לעשות.

בסיכומו של עניין, השופטת פסקה כי הנוסע בא ותבע ללא ניקיון כפיים. היא נזפה בו שעל טיסה שעלותה 400 דולר הוא עוד דרש פיצוי של פי 15.

התוצאה: במקום פיצוי נאלץ הנוסע לשלם ל"אל על, פיצוי על התביעה בסך 2000 שקל.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות