Uncategorized

צפו: הפגנות מול בית ראש העיר, סערה בישיבת מועצה, עימותים עם השוטרים. יממה סוערת בפתח תקווה בכמה חזיתות

אלא שחברי הקואליציה בעירייה קראו לאנשי הביטחון ובכח סילקו את התושבים מהמקום. האירוע לא עבר בשקט והתושבים התנגדו להתפנות בתחילה ותבעו שראש העיר ברוורמן יתייצב קודם מולם – דבר שלא קרה.

העימות המשיך הבוקר כשדחפורים מטעם העירייה הגיעו לרחוב והחלו בעבודות הכנת התשתיות. תושבים רבים ירדו מבתיהם והחלו לחסום בגופם את עבודות הדחפורים.

כעבור זמן קצר הגיע כח משטרתי שביקש מהתושבים להתפנות ולאפשר לדחפורים להמשיך בעבודתם. העימות היה ממושך.

ההפגנה אמש מול ביתו של ראש העיר ברוורמן מצד תושבי שכונת מטלון שטוענים: "נמאס לנו להיות החצר האחורית של פתח תקווה". צילום פייסבוק ענבר גולדפרב

ולא רק תושבי בייליס מחו נגד ראש העיר ברוורמן והעירייה – אתמול היה תורם של תושבי שכונת מטלון:

הסערה מישיבת המועצה עברה אל מול ביתו של ראש העיר, איציק ברוורמן, שם התייצבו תושבי שכונה אחרת – עשרות מתושבי שכונת מטלון, שכבר תקופה ארוכה מפגינים ומתלוננים על הזנחה בת שנים של השכונה על כל התשתיות בה.

התושבים הניפו שלטים וקראו: "אנחנו לא החצר האחורית והמוזנחת של פתח תקווה, גם לנו מגיע לחיות כמו כולם!".

לטענת, התושבים, למרות פניות חוזרות ונשנות, העירייה אינה פועלת לתיקון הליקויים בשכונה בהם בעיות תחבורה חמורות, תשתיות רעועות ובנוסף בעיית הכביש לגבעת שמואל – תושבי השכונה חוששים מהבנייה הסמוכה לשכונה בגבעת שמואל, כשהחשש הוא כי תושבי העיר השכנה יהפכו את קריית מטלון לנתיב היציאה והכניסה שלהם מהעיר וזה יביא לפקקים, רעש, זיהום אוויר וסכנה עבור ילדי שכונת מטלון.

מדובר בהפגנה החמישית שמקיימים תושבי שכונת מטלון. בין היתר הם קראו לראש העיר לקיים הבטחות שמעולם לא קיים, לדבריהם, לשיקום השכונה המוזנחת.

למקום הוזעק כח גדול של שוטרים שכיתרו את ביתו של ברוורמן.

תגובת עיריית פתח תקווה להפגנת תושבי שכונת מטלון: "אין ספק שלאורך השנים סבלה שכונת קריית מטלון מהזנחה מתמשכת.  הנהלת העיר הנוכחית גיבשה תוכנית עבודה שתיתן מענה מיטבי לרווחת תושבי השכונה.

המהלך הראשון עליו הוחלט ושבוצע לאחרונה הוא החלפת התשתיות על ידי תאגיד המים מיתב.

עיריית פתח תקוה מתנגדת להוספת יחידות דיור בגבעת שמואל, בשטח הגובל בשכונת קריית מטלון.  העירייה הגישה לכך התנגדות בידיעת ובשיתוף תושבי השכונה".

 

צילום סרטון: פייסבוק נרקיס קורל דומוב

צילום תמונה ראשית: תושבי רחוב בייליס בפתח תקווה היום מול השוטרים לאחר שחסמו בגופם את הדחפורים. צילום: ריי מלר פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות