Uncategorized

ראשון לציון השתתפה בתערוכת התיירות הבינלאומית

מוזיאון אגם. "עיריית ראשון לציון קיבלה החלטה אסטרטגית לפתח את תחום התיירות בעיר". צילום: יוסי אלטרמן

השנה, לראשונה, מציעה העירייה סדרה של סיורים וחבילות, שחושפות את פינות החמד הנסתרות של העיר. בין היתר- ארבע תחנות בארבע שעות- סיור שמתחיל בשורשים- מוזאון ראשון לציון, וממשיך בגלריה לאמנות, גן בעברית ופארק המנהיגים. סיור מאגם לאגם-חוויה של צבע וטבע- ביקור במוזיאון אגם נפתח ומשם חוויה של טבע באגמים המדהימים של העיר וקינוח בגלריה הפתוחה לאמנות וסביבה. עוד יחלו לפעול באביב סיורים שונים: סיור קולינרי, סיור אדריכלות, סיור בעקבות נשים, סיורי אמנות ועוד.

התערוכה הבינלאומית מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. 160 ביתנים הוקמו על שטח של 6,000 מטר בגני התערוכה בתל אביב.  מחזיק תיק קשרי חוץ ותיירות, חבר המועצה מיכאל רייף, מספר על התעניינות רבה מצד תיירנים ואנשי מקצוע וכן לא מעט תושבי העיר ששמחים מאד שעירם לוקחת חלק בתערוכה השנתית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות