Uncategorized

יורדים בחורף לדרום ונהנים מפסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

קרקס על גלגלים - צילום באדיבות ראש חוצות

את הפסטיבל מובילים המופעים של חברת ראש חוצות המפיקה את הפסטיבל, ובראשם המופע 'בלוניזם' –מופע ייחודי של בלונים בצורות המשלב ליצנות קלאסית, להטוטנות ואקרובטיקה בשיתוף הקהל, וגם 'קרקס על גלגלים' –אקרובט ולוליין שלא נח על הרגליים לרגע, הוא מסתובב בין הקהל על חדי אופן שונים ועל 'גלגל גרמני' בזמן שעושה ג'אגלינג מעל ראשם של הילדים.  ליצנים אקרובטיים על טרייפוד יפריחו בועות סבון וילהטטו על הגובה. ההולכים על הטיילת עלולים להיתקל ב'שיטור אירוני'– צמד שוטרים קומיים על ניידת מיוחדת שמנסים לחלק דוחות ולעצור חשודים על עבירות "פליליות". אם תרצו לשחק באולינג אנושי חפשו את השחקנים שנראים שעומדים בצורת פירמידה ומחכים לכדור שיפיל אותם ואם תרצו ללמוד ג'אגלינג ולהטוטים חפשו את 'פעולה קרקסית'– משאית קרקס צבעונית עם כל הציוד שצריך ושני אקרובטים/להטוטנים מקצועיים שידריכו בשמחה.

בין המופעים פזורים עשרות פסלים חיים ומופעי תיאטרון שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו: הנסיכה הכלואה במגדל, הדרקון, המשוררים, הפרח הטורף, התמונה שהתעוררה, פינוקיו, אלביס, המכשף שאיבד את השדון שמרחף מעליו, קומיקס חי, באבל טראוול, החנונים, האנשים בירוק, טרנטה אבל לפניך, מעשה בחמישה בלונים ועוד. מקפל בלונים מקצועי יסתובב בין הקהל ויציע בלונים בצורות ואמניות איפור על גלגלים יסתובבו ויציעו איפור שמח להולכים ולשבים.

התאגיד העירוני לתיירות באילת הוקם למען העצמת החוויה של התייר באילת. התאגיד פועל לקידום ופיתוח פרויקטים תיירותיים העוסקים בתרבות, מוזיקה וספורט שמטרתם למצב את אילת כעיר תרבות, קריית ספורט בינלאומית וכבירת התיירות של ישראל. במסגרת אירועים אלה ניתן למנות את פסטיבלי הג'אז, פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, פסטיבל הבירה בסוכות, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, הביאנלה לאמנות, פסטיבל של אוכל בטיילת, תחרויות ספורט בינלאומיות: שחיה, טניס, גלישה, שייט, צלילה ועוד.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת מרחבת בית הגשר (המרינה) ועד מלון דן

שישבת 16-17 בפברואר 2018, 11:00-15:00, המופעים ללא תשלום!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות