Uncategorized

'אנו -מוזיאון העם היהודי' נפתח לקהל הרחב ללא תשלום

'אנו מוזיאון העם היהודי' פתח היום, יום א', 22.10.23, את שעריו לקהל הרחב לראשונה מאז תחילת המלחמה. הכניסה למוזיאון ללא תשלום, במטרה להציע לקהל הרחב בימים קשים וכואבים אלו הפוגה מנחמת ומחזקת שורשים אשר במרכזה סיפורו מלא ההשראה והתקווה של העם היהודי לדורותיו

 הפתיחה הינה בהתאם להנחיות פיקוד העורף והמוזיאון  ערוך לקבל מבקרים עם מרחבים מוגנים ומקלטים תקניים.

 תצוגת הקבע של המוזיאון כוללת חוויה מוזיאלית מרגשת, חדשנית- טכנולוגית ותוכנית הפרוסה על פני כ -7,000 מ"ר המרכיבה את מוזיאון העם היהודי הגדול והמקיף בעולם.

עם פתיחתו היום, ניתן לבקר לראשונה בגלריית קודקס ששון בה יוצג ספר התנ"ך העתיק והשלם בעולם המהווה עדות נדירה ויקרת ערך לתולדות הטקסט התנ"כי, ואשר בכך מהווה הצצה לפרקים מרתקים בתולדות העם היהודי.

משפחות יכולות גם ליהנות מתערוכת 'גיבורים – פורצי הדרך  של העם היהודי '-תערוכת ילדים אינטראקטיבית המתאימה לגילאי 6-12.

פתיחת המוזיאון לביקור פיזי מתקיימת לצד המשך הפעילות המקוונת שמציע המוזיאון בשבועיים האחרונים (גם היא ללא תשלום) הכוללת- מפגשי תוכן בזום, הקרנות סרטים והרצאות, שיח גלריה וסיורים וירטואליים בשפות שונות.

מידע מלא על פעילות המוזיאון והתוכן המקוון ניתן למצוא באתר המוזיאון: anumuseum.org.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות