Uncategorized

ירושלים: שני אחים בני שנה ושנתיים ננעלו ברכב וחולצו

האמא הניחה את מפתח הרכב במושב הקדמי והושיבה את ילדיה במקומם מאחורה. בעת שסגרה את הדלתות גילתה שהן ננעלו מעצמם, כשהתינוקות בפנים לבדם

כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקות אחים כבני שנה ושנתיים, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב הנופך בשכונת גילה בירושלים, יונתן סטאריק – מוקדן ידידים, קיבל את הקריאה והזעיק את המתנדבים באזור. יוסף חיים ישראלי – מנהל צוות מרכז ירושלים ועמית שרבני – כונן הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקות בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

יוסף חיים: "הגעתי למקום והצטרפתי לעמית שכבר החל בפעולות הפתיחה. מתברר שהאמא הניחה את מפתח הרכב במושב הקדמי והושיבה את ילדיה במקומם מאחורה. בעת שסגרה את הדלתות גילתה שהן ננעלו מעצמם, כשהתינוקות בפנים לבדם. תוך דקות ספורות הצלחנו לפתוח ולחלץ אותם בשלום, לשמחתה של האמא הדואגת".

בארגון ידידים שבים וקוראים לנהגים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

דף הבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות