Uncategorized

תינוק נעל את עצמו עם השלט ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "המים לקפה רתחו אבל יצאתי במהירות והגעתי עוד כשהאמא הייתה בשיחה עם המוקד"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו לאחר ששיחק עם השלט, ברחוב חבקוק הנביא בבית שמש.

אליעזר חזן, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לכתובת. שמואל בן ישי, אהרון דוד מושקוביץ, שמואל בנבנישתי ומוטי לויטוון, מתנדבי סניף בית שמש, נענו לקריאה ומיהרו למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו הארבעה את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שמואל מספר: "הייתי בבית והרתחתי מים לקפה. תוך כדי, קיבלתי את קריאת החירום ויצאתי במהירות לרכב הנעול. הגעתי לכתובת עוד כשהאמא הייתה בשיחה עם המוקד. יחד עם החברים בעבודת צוות פתחנו את הרכב וחילצנו את התינוק. מתברר שהאמא נתנה לתינוק את השלט והוא נעל את עצמו בפנים כשאיתו המפתח והטלפון הנייד של האמא. האמא חסרת האונים התקשרה דרך עובר אורח למוקד והזעיקה עזרה. זו פעם ראשונה שאני מחלץ וזו תחושה מיוחדת. הסברנו לאמא את החשיבות של כלל המפתח, שלא לתת את המפתח לילד אלא לשאת אותו איתה תמיד. היא הודתה לנו מאוד על החילוץ המהיר והבטוח."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת אותו בידי הילדים מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות