Uncategorized

3.5 שנות מאסר על תושב ירושלים בן 62 שביצע מעשים מגונים בילדה בת 10 שהכיר את הוריה. בעבר כבר היה מורשע מין

3.5 שנות מאסר על עמאד אבו סנינה, תושב ירושלים בן 62, שהורשע על פי הודאתו, במסגרת הסדר טיעון, בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 10, שהכיר את הוריה והפרת צו פיקוח

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על עמאד אבו סנינה, תושב ירושלים בן 62, שהורשע על פי הודאתו, במסגרת הסדר טיעון, בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 10 והפרת צו פיקוח, שלוש וחצי שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי כספי.

אבו סנינה נהג להשגיח על רכבים בחניה ליד שוק מינה יהודה, בין היתר על רכב אביה של הילדה שהכיר. יום אחד, כשהאב הלך להביא קניות מהשוק, אבו סנינה שהשגיח על הרכב והילדה, בעצע בה אז מעשים מגונים.

בית המשפט קבע כי "הנאשם פגע בערכים המוגנים של שלטון החוק והסדר הציבורי. הנאשם המפוקח הפר גם את האמון שניתן בו על ידי בית המשפט והמפקח הישיר. בביצוע עבירת המין, פגע הנאשם בערכים שעניינם שמירה על כבודו, שלומו, נפשו וצנעת הפרט של האדם".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות