Uncategorized

חשש במטה בכר: "הסקרים צונחים והפעילים נוטשים"

עם זאת, הסקרים מראים עדיין כי ברוט יכול לנצח את בכר בסיבוב השני, בעוד יריב אינו מצליח להביס את ראש העיר הנוכחי. נכון להיום צפויים ברוט ובכר לעלות לסיבוב השני. שאר המועמדים לראשות העיר נמצאים מתחת לרף עשרת האחוזים.

"יש פעילים רבים שחצו את הקווים, או כאלה שהחליטו הפעם שהם נשארים בבית", אומרים גורמים במטה, "הם לא רוצים להסתבך ומעדיפים לא להיות מקושרים לבכר. רוב הפעילים עבור לברוט אבל יש גם מקרים שהם עברו אפילו לתמוך ביריב, וזה משהו שלא היה בעבר".

הסיבות העיקריות, לדברי בכירים המקורבים לנושא, להתנגדות התושבים ליוסי בכר נובעת מהעלאת הארנונה שגבוהה ממילא, הלכלוך ברחובות וחוסר התפקוד של העיריה מבחינת השירות לתושבים. עם זאת, גורמים אחרים בסביבתו של בכר דווקא מאמינים כי "בסופו של דבר יש הרבה מאד אנשים שיפחדו שלא לתמוך בו, והם יבואו להצביע. אם רוב תושבי העיר יישארו בבית ואחוז ההצבעה יהיה נמוך, יהיה לנו סיכוי לנצח".

לדברי ועקנין, "בראש השנה קבעו כבר הכל: מי יחיה, מי ימות, מי יהיה חולה, מי יבריא, מי יהיה ראש עיר, מי יהיה חבר מועצה. יש לי רב גדול שאני הולך איתו שנים, ואני מקשיב רק לו. הוא אומר שאני אהיה במקום טוב ומצוין. אז אם הוא אמר – הוא לא טעה אף פעם".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות