Uncategorized

מהלך מפתיע בבחירות בפתח תקווה: חברי הליכוד בפתח תקווה מצהירים: "לא תומכים ברמי גרינברג"

בתוך כך, בלב בסערה, גיורא לב, ראש העיר לשעבר ואיש הליכוד בהווה הביע גם הוא תמיכה גורפת בראש העיר ברוורמן. בנוסף, עצומה של חברי סניף הליכוד הולכת וצוברת תאוצה. תוכן העצומה קורא להשאיר את העיר בידיים הבטוחות ולתמוך בברוורמן לראשות העיר.
הבוקר במטה רמי גרינברג מיהרו להוציא הודעה לפיה הליכוד החליט לתמוך בגרינברג לראשות העיר פתח תקווה והביאו מכתב עליו חתום חיים ביבס, ראש הוועדה המוניציפאלית של הליכוד הקורא לתמוך בגרינברג לראשות העיר.
גורמים בליכוד בפתח תקווה אמרו ל"ניוזים מרכז" כי המכתב של ביבס הוא ריק מתוכן, מאחר וגרינברג לא יכול לרוץ כרשימת בת של הליכוד, ולא יקבל תמיכה כספית מהליכוד, ועוד הוסיף אותו גורם: "ברגע שכל אנשי הליכוד בעיר מתייצבים לצד ברוורמן, וברגע שהליכוד רץ עצמאית לגרינברג אין אף חותמת שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות