Uncategorized

דני תובל, מבכירי הדיג׳ייז בישראל חוגג יומולדת 43 באריא בשישי, 5.10

25 שנה בתחום. תובל. צילום: אלברט ללמייב, ליין הספונס בשלוותה

עם השנים ניגן דני עם די ג׳אים כמו דיוויד גטה, אביצ'י, פול אוקנפולד, ניק וורן, דיוויד מוראלס, אינפקטד מאשרום, דיפ דיש ועוד והחתים דרכון בחצי עולם- מאביזה, לונדון, פריז ובריסל דרך ניו יורק, מקסיקו סיטי ובואנוס איירס ועד תאילנד ומקאו. הספק מרשים ללא ספק.

בשנים האחרונות יוצר תובל מוזיקה אלקטרונית מקורית תחת השם Vooz Brothers עם זיו 'זיגו' גולנד כשהטראק האחרון שלהם Kululu בלייבל האמריקאי Bonanza הגיע למקום הרביעי המרשים במצעד הטכנו של Traxsource – מחנויות המוזיקה האלקטרונית הגדולות והמשפיעות בעולם. במקביל עבד הצמד עם אמנים מקומיים כמו עילי בוטנר וילדי החוץ, קרולינה ודנה אינטרנשיונל.

ניגן לצד גדולי הדיג'ייז בעולם. דני תובל. צילום מרווין צלמים

עוד לפני יום ההולדת ינגן תובל בבחמישי 27.9 בבוסתן – מתחם התחנה ובשישי ה-28.9 בליין המסיבות שלו House Of Love במועדון האנדר 52 וכמובן, בחגיגת יום ההולדת הרשמית שלו באריא תל אביב בשישי ה-5.10, שם ינגן כל הלילה לצידו של די ג׳י ג׳ניה.

מבעלי חברת המוזיקה המובילה בישראל. תובל. צילום ארז חרודי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות