Uncategorized

גיורא לב, ראש העיר המיתולוגי לבכירי הליכוד בפ"ת: "צריכים להביע תמיכה פומבית בברוורמן, שהפך את פ"ת לעיר שגאים בה"

בכירי הליכוד שנכחו במפגש הרעיפו גם הם שבחים על ברוורמן, ואחד מהם אמר כי ברוורמן נהג בעובדי העירייה מו נשיא שדואג לעמו: "מה שהוא עשה בשביל העובדים אף אחד לא עשה ולא יעשה. הוא איש הגון וישר ומילה אצלו זו מילה ולא הבטחות סרק", אמר אחד מהנוכחים.
ברוורמן הודה לכולם על המילים החמות, ואמר כי בחמש השנים הבאות הוא מתכוון להמשיך לממש את החזון שלו, להפוך את פתח תקוה לעיר הכי אטרקטיבית במדינת שישראל. לדבריו, הוא מתכוון להתמקד בקדנציה הבאה בהתחדשות עירונית ובכוונתו להוביל מדניות שמטרתה להפוך את העיר פתח תקוה לעיר היפה ביותר בישראל, "בזכות המהלכים שעשינו בשנים האחרונות פתח תקוה עומדת להיות העיר הכי עשריה בישראל, דבר שיאפשר לנו לבצע את החזון בתוך תקופה של שנתיים עד שלוש שנים. אני גם מתכוון להוריד את הארנונה, בזכות כל בנייני המשרדים שהקמנו כאן. הארנונה שאנחנו מקבלים ממשרדים וממרכזי הקניות שהקמנו תאפשר לנו לא רק להוריד ארנונה לתושבים אלא לבצע פרויקטים משמעותיים לשיפור איכות ורמת החיים כאן, והאגם הוא רק דוגמא אחת למה שאני מתכנן לעשות בעיר", אמר ברוורמן.
גיורא לב אמר בתום הפגישה כי ברוורמן זוכה לתמיכה רחבה מגורמים משמעותיים בעיר וההצטרפות של בכירים מסניף הליכוד לתמיכה הזו תחזק אותו באופן משמעותי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות